ماجرای رفتار متفاوت هنرمندان با علی مشهدی در «جوکر» چه بود؟

ماجرای رفتار متفاوت هنرمندان با علی مشهدی در

روز جدید : علی مشهدی شب قبل از ضبط به گروه اضافه شد و هیچ تمرین و شناختی از برنامه جوکر نداشت.

شرکت کنندگان در فصل جدید «جوکر» که رفتار متفاوتشان با علی مسعودی مورد سوال مخاطبان قرار گرفت، دلیل این ناهماهنگی را 90 دقیقه حضور نویسنده در برنامه جوکر به جای سیدجواد رضویان دانستند. .

قسمت جدید «جوکر» با حضور محمدرضا علیمردانی، امیرحسین صدیک، حامد آهنگی، سیروس میمنت، علی اوجی، مجید واشگانی، علی مشهدی و مهران گفوریان پخش شد و سایر اعضای گروه رفتار متفاوتی با آدیها داشتند. به سردی واکنش نشان داد و سردرگمی او باعث شد حضار احساس کنند بین او و سایر اعضای گروه مشکلی وجود دارد.

اما حامد آهنگی، محمدرضا علیمردانی، علی اوجی و مجید واشگانی با هم زندگی می‌کنند و دلیل این رفتار و واکنش‌های متفاوت را به این دلیل می‌دانند که همگی برای برنامه یک هفته پیش هماهنگ و تمرین شده بودند، اما علی مشهدی یک شب قبل از در حال ضبط، او به گروه اضافه شد و هیچ تمرین یا دانشی از برنامه جوکر نداشت.

حامد آهنگی توضیح داد: مدتی پیش هماهنگ کردیم و برای ضبط آماده شدیم، او دست از کار نکشید و شب قبل از ضبط با دوستان دیگر تماس گرفت. علی مشهدی در دقیقه 90 بدون هماهنگی به جمع ما اضافه شد و مانع بسته شدن کار شد. اگر می بینید که او کمی گیج شده بود، به این دلیل بود که شب قبل متوجه شد و برای جوکر آماده نبود.

علی اوجی بازیگر و تهیه کننده نیز درباره صحبت های علی مشهدی گفت: نه تنها ناراحت نشدم بلکه از وجود او لذت بردم. علی مشهدی همکار عزیز و نویسنده و کارگردان قدیمی ما در عرصه طنز و مرد بسیار خوبی است. چون دیر می آمد و نمی دانست چه کند، واکنش های ما متفاوت بود.

محمدرضا علیمردانی مجری و بازیگر نیز توضیح داد: مردم عزیز ما اتفاقات پشت داستان را نمی بینند و بر اساس آنچه جلوی دوربین می بینند ممکن است برداشت اشتباهی داشته باشند. علی دوست عزیز ماست و با نوشته های طنز مردم و خودمان خیلی خندیده ایم. او مردی بسیار زمینی است که در دقیقه 90 چنین ریسکی کرد و به ما پیوست. ما قبلاً رفتیم و با نویسندگان جلسه داشتیم و فهمیدیم که چه کار کنیم. وقتی وارد رکورد شدیم فرصتی نشد که قوانین بازی را برای او توضیح دهیم. با وجود این ناآگاهی اجازه داد بچه ها به او حمله کنند و با اجازه او سرمان را جمع کردیم تا قواعد بازی را بدانیم. از او تشکر می کنیم که موافقت کرد در این زمان به ما بپیوندد و کار را انجام دهد و مردم نتیجه را دوست داشته باشند.

علیرضا مسعودی (علی مشهدی) – استندآپ کمدین و نویسنده – در ویدئویی با خودش که در حرم امام رضا (ع) منتشر شده است، علاوه بر همکارانش گفت: برای سلامتی همه دوستانم اینجا دعا می کنم. همه آنها دوستان خوب من هستند. 90 دقیقه به جمع اضافه شدم و احسان علیهانی ساعت 12 شب با من تماس گرفت. هر چه گفته شد شوخی بود. من آماده نبودم اما رفتم برنامه را ضبط کردم و لبخندی بر لبانت نشستم. اما آن روز روز من نبود.

وی افزود: همه بچه ها دوست من هستند، همه دور هم جمع می شویم تا در این شرایط لبخند به لب شما بیاوریم. بچه ها یک هفته هماهنگ بودند. قرار بود سید جواد رضویان در این گروه باشد اما مشکلی برایش پیش آمد و نتوانست بیاید و من به سراغش رفتم. اگر به کسی توهین کردم عذرخواهی می کنم. ما قصد توهین به کسی را نداشتیم و همه اینها یک شوخی بود. ما بلد نیستیم توهین کنیم

مجید واشگانی بازیگر در لایو مشترک با علی مشهدی گفت: همه چیز آنجا باید شوخی بود. علی دوست بزرگ من است و می دانم که در دلش بغضی نیست جز اینکه می خواهد بخندد و شوخی کند. در هر صورت ممکن است جلوی دوربین حرفی بزنند که دوست نداشته باشند و خوششان نیاید. بالاخره همه اینها یک شوخی است و یک دوستی بسیار قدیمی. هیچ وقت یادم نمی آید علی با من شوخی کرده باشد که مرا کتک بزند. علی دقیقه نود وارد شد. خیلی ها بودند که هفته ها به آنها گفته شده بود که به جوکر بیایند، اما جرات نداشتند. در این شرایط مواجهه با دوربین بسیار سخت است. علی ساعت دو و نیم بامداد از مطب خارج شده بود و ساعت شش و نیم صبح برای ضبط آمده بود و ما تازه او را دیده بودیم، بدون تمرین و بدون اینکه بدانیم چه خبر است.

علی مشهدی ادامه داد: به من گفتند برو بنشین و نخند! بعد از مدتی متوجه شدم که من هم باید چیزی بگویم. دو شب بود که نخوابیده بودم و وارد یک هنگ شدم.

برنامه جوکر کاری از احسان علیحانی به صورت هفتگی در شبکه سینمای خانگی منتشر می شود. هشت هنرمند در هر فصل از نمایش شرکت می کنند و سعی می کنند بخندند. برنده این مسابقه کمدی 100 میلیون پول نقد می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید