ماجرای شکستن درب آپارتمان دیابتی چه بود؟

شیخ دیابات، مهاجم سابق استقلال گفت: مسائلی وجود دارد که نمی خواهم درباره آنها صحبت کنم. می دانم که ایرانی ها من را دوست دارند و زمانی که در استقلال بودم علاقه ای نداشتم با حرف هایم هواداران را اذیت کنم. فصل که تمام شد، من هم مثل بقیه بازیکنان به خانه رفتم. قبل از اینکه به ایران برگردم، مدیران استقلال به آپارتمان من رفتند و در خانه ام را شکستند و لباس هایم را درآوردند. پاسپورت و کفش و چمدانم را دور انداختند. به خودم گفتم برای استقلال هر کاری کردم و برای این تیم جنگیدم. پس چرا با من اینطور رفتار می کنند؟!

وی ادامه داد: در استقلال احساس بی احترامی کردم. واقعاً مشکلاتی وجود داشت که باعث شد انگیزه ام را از دست بدهم. چون به من احترام نمی گذاشتند. حالا خودت را بگذار جای من، چطور تمام حواسم را روی زمین بگذارم. همه چیز را نمی گویم اما مدیران استقلال به من انگیزه دادند. همه چیز را نمی گویم تا هواداران را ناراحت نکنم.

او درباره آخرین وضعیت شکایتش از استقلال گفت: دوست دارم چیزی بفهمند، من یک فوتبالیست هستم. زمانی که به استقلال رفتم مدیر برنامه داشتم. تنها وظیفه من بازی برای استقلال و هوادارانش بود. اگر مشکلی باشد بین مدیر برنامه های من و استقلال خواهد بود. ببینید من در قطر بازی می کنم و از استقلال شکایتی ندارم. چون وقت ندارم و مدیر برنامه ام لجباز است. با مدیر شکایات استقلال من صحبت کنید. من در مورد پول صحبت نمی کنم. چون من یک فوتبالیست هستم. من با توپ می خوابم و عاشق توپ هستم. من همیشه یک توپ فوتبال در خانه ام دارم. از راه دور به هواداران استقلال، پرسپولیس و سایر تیم ها تبریک می گویم. از اینکه در ایران بازی کردم بسیار خوشحالم و از لطف مردم آنجا ممنونم.

مهاجم سابق استقلال در مورد کفش طلای خود گفت: کفش طلا را نگرفتم. نه تنها کفش طلا را دریافت نکردم، بلکه مدیران استقلال اصلا علاقه ای به این نداشتند که من کفش ها را ببرم.

دیدگاهتان را بنویسید