ماجرای ضربه سخت به ستاره استقلالی پرسپولیس

ماجرای ضربه سخت به ستاره استقلالی پرسپولیس

علیرضا نیکبخت درباره صعود تیم ملی به جام جهانی گفت: خدا را شکر که بچه ها با بازی خوب توانستند مزد زحماتشان را بگیرند و صعود قدرتمندی به جام جهانی داشتیم. این تیم نسل بسیار خوبی از بازیکنان است و می تواند در جام جهانی کارهای بزرگی انجام دهد و امیدوارم با قرعه کشی جام جهانی شرایطی فراهم شود که برای اولین بار مرحله حذفی مسابقات را ببینیم و این پتانسیل وجود دارد. در این مجموعه است

وی در خصوص عملکرد اسکوچیچ گفت: عملکرد او واقعا خوب بود و جای حرف و حرف نیست. خیلی ها در انتقاد و ضرب و شتم سرمربی ملی مغرضانه هستند اما این نتایج جایی برای انتقاد باقی نمی گذارد. یادمان نیست در دور قبل مسابقات با چه مشکلاتی مواجه بودیم و حتی امیدی به صعود از دور قبل نداشتیم، اما حالا می گوییم اسکوچیچ تلاش زیادی نکرد و این بازیکنان در هر شرایطی این نتایج را گرفتند. قبول کنید بازیکنان خوب دست سرمربی است اما بازی در تیم خوب هنر هم می خواهد که وظیفه سرمربی است.

این پیشکسوت فوتبال درباره حضور بانوان در ورزشگاه نیز گفت: اتفاق بسیار خوبی بود و می توانست زودتر اتفاق بیفتد. امیدوارم روزی که تاج به طور کامل از جامعه برداشته شود و محدودیت ها برداشته شود، شاهد ورزشگاهی شلوغ با حداقل 50 هزار زن در ورزشگاه باشیم و مطمئن باشید هیچ اتفاقی نمی افتد و آنهایی که نگران هستند، درک کنند که نگرانی آنها بیهوده بود

نیک باخت در خصوص دعوت کنعانی ها به تیم ملی پس از ایجاد حواشی گفت: الان تیم ملی به جام جهانی رسیده است و نمی خواهم حرف های ناراحت کننده و ناراحت کننده عزیزانمان بزنم و یکسری مسائل. نباید آنها را نادیده گرفت.” آنها در مورد مسائل بسیار کم اهمیت چگونه با بازیکنان ما برخورد کردند؟ چه اتفاقی برای من افتاد؟ موضوع من اینطور نبود و مشکل خیلی ساده تری بود، اما ضربه سنگینی به فوتبال من زد. یا مجاهد هزیراوی، بنده خدایا فوتبالش را نابود کردند اما الان به راحتی می توانند از پس یک سری مشکلات بر بیایند. قبول کن که همه ممکن است اشتباه کنند و من خودم در زندگیم چند اشتباه نکردم و نمی گویم کاری کنید که فوتبالش نابود شود اما کاری کنید فکر نکنید فدراسیون فوتبال اهمیتی نمی دهد. حداقل یک تحریم مالی برای کشور در نظر بگیرید که بگوییم درگیری بوده است.

وی درباره شرایط لیگ برتر و وضعیت تیم پدیده توضیح داد: خدا را شکر شرایط لیگ خوب است و منتظر شروع نیم فصل دوم هستیم و مسابقات به خصوص در اوج بسیار حساس است. فقط باید بگم ببخشید مشهد خراب نمیشه.

این پیشکسوت فوتبال گفت از استقلال و فرهاد مجیدی انتقاد می کند و این موضوع واکنش هایی را در فضای مجازی به دنبال داشت:

دیدگاهتان را بنویسید