ماجرای عجیب گلزنان تیم ملی

ماجرای عجیب گلزنان تیم ملی

کی روش پس از نمایش ضعیف مقابل انگلیس و شکست سنگین مقابل سه شیرها، ترکیب متفاوتی را مقابل انگلیس انتخاب کرد و پنج تغییر در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد. ترکیب معقولی که در بازی با انگلیس اشتباهات فردی زیادی کرد تا مقابل ولز تکرار نشود تا شاهد نمایش بسیار خوب و منظمی از تیم ملی باشیم. ملی پوشان در 90 دقیقه نمایش خوبی مقابل ولز به نمایش گذاشتند اما اوج کار مردان کی روش در وقت های اضافه بود و ملی پوشان با دو گل زیبای روزبه چسمی و رامین رضایان 3 امتیاز حیاتی این دیدار را کسب کردند.

رامین که از ابتدا به جای صادق محرمی در زمین حضور داشت عملکرد تحسین برانگیزی داشت و چسمی برخلاف بازی با انگلیس که در ترکیب ثابت حضور داشت و اشتباهات زیادی داشت، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و موفق شد. برای زدن گل نکته جالب در مورد گلزنان تیم ملی در دیدار مقابل ولز این است که این دو بازیکن تنها به دلیل بازگشت کی روش و در صورت سرمربی ماندن اسکوچیچ حق حضور در تیم ملی و حضور در جام جهانی را به دست آوردند. تیم ملی، هیچ کدام از این بازیکنان، آنها جایی در ذهن مردان کرواسی نداشتند.

چسمی و رضایان در زمان اسکوچیچ هرگز به تیم ملی دعوت نشدند و دراگان اصلا به این بازیکنان اعتقادی نداشت. به محض رفتن اسکوچیچ و بازگشت کی روش، سرمربی پرتغال تعدادی از شاگردان قدیمی خود از جمله چسمی و رضاییان را دوباره به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

لازم به ذکر است که رامین و روسبه در جام جهانی قبلی که در روسیه برگزار شده بود در تیم ملی حضور داشتند و کی روش بارها نشان داده که علاقه زیادی به این دو بازیکن دارد.

دیدگاهتان را بنویسید