ماجرای عصبانیت شدید فرهاد مجیدی در اهواز

227152 340 خبر خاکستری

تیم فوتبال استقلال در دیدار با فولاد به برتری رسید که این فرصت را داشت تا با یک گل تک رقمی در این فصل به کار خود پایان دهد و به این ترتیب رکورد ارزشمند و بی نظیری از خود به جای گذاشت. البته در حال حاضر این رکورد به معنای کمترین گل زده در این فصل نیز در اختیار استقلال است، تیمی تحت هدایت شفر و با 13 گل مجاز در حال حاضر رکورددار فوتبال ایران است. اما اگر استقلال در سه بازی باقیمانده خود در لیگ برتر تا پایان فصل فقط دو گل دیگر دریافت می کرد، این رکورد شکسته می شد و مانند سایر رکوردها، رکورد کمترین گل زده در این فصل به مجیدی می رسید. با این حال میانگین باخت آبی ها در این فصل نشان می دهد که اگر این تیم با همین تیم ادامه دهد، قطعا به این رکورد دست خواهد یافت. شایان ذکر است استقلال در دقیقه 90 بازی مقابل فولاد که با 2 گل از حریف پیش بود یک گل دریافت کرد اما این گل باعث غفلت سرمربی استقلال نشد و از قبل نشان داده بود که چقدر برایش مهم است. تیمش بدون گل گلزنی کند حریفان خود را شکست دهید، این مشکل این سرمربی را به شدت عصبانی کرد و لحظات تلخی را در رختکن تیمش سپری کرد تا با شاگردانش برخورد کند. البته قهرمانی استقلال در آن زمان قطعی نشد اما با وجود این اتفاق او مانند گذشته از گلزنی تیمش بسیار ناراحت بود.

مجیدی در پایان فصل گذشته با تمجید از خط دفاعی تیمش گفت: روز به روز بهتر می شویم و تنها چیزی که باعث خوشحالی من می شود گل نزدن است. ارزش گل نخوردن تیم های بزرگ مشخص می شود و از تیمی که در 9 بازی 2 گل زده تمجید می شود. خوشحالم که تیمم گل نمی زند. جایزه ای که برای شکست ناپذیری می دهیم را دو برابر می کنم چون معتقدم استقلال نباید به راحتی گل بزند.

با تمام این تفاسیر معلوم نیست مجیدی در اهواز و بعد از بازی فولاد عصبانی است که حسینی با گل دقیقه 90 به رکورد کمترین گل زده در یک فصل تهدید می شود یا واقعاً او را نمی خواست. تیم تحت هر شرایطی گل می زند. توهین شده با این حال، اگر پاسخ سوال اول مثبت باشد، مطمئناً با گفته های مربی – زیرا او به رکوردها فکر نمی کند – ناسازگار است.

منبع: دانشمندان

دیدگاهتان را بنویسید