ماجرای فوت پزشک معروف آبادانی چیست؟

ماجرای فوت پزشک معروف آبادانی چیست؟

پیوند علامه از پزشکان برجسته آبادانی به دلیل نامعلومی از لابی منزل خود در طبقه پنجم برج ساحلی اروند پرید و به بیمارستان شهید بهشتی آبادانی منتقل شد.

تیم پزشکی گفت: هنگام انتقال وی به بیمارستان، حال عمومی پزشک اورژانس بسیار وخیم بوده و تلاش پزشکان برای نجات جان وی بی نتیجه مانده و لحظاتی پس از انتقال جان باخت.

پلیس در حال شفاف سازی جزئیات دقیق علل تصادف و خودکشی پزشک آبادانی است.

ماجرای فوت پزشک معروف آبادانی چیست؟

مرگ پزشک آبادانی ربطی به حادثه کلانشهر ندارد

خبرگزاری فارس نوشت: شب گذشته خبری مبنی بر سقوط پزشک آمبولانس در آبادان از طبقه هشتم برج محل سکونتش منتشر شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: دکتر عالمه بر اثر سقوط شدید از ارتفاع جان باخت.

این حادثه که علت آن از سوی کارشناسان ناجا در حال بررسی است، بهانه ای شده است تا ضدانقلاب مدعی شود دکتر علامه همان فردی است که در نیمه اول حادثه متروپولیتن هویت جسد حسین عبدالبکی را تایید نکرد. . او کشته شد.

در واکنش به این شایعات، دانشگاه علوم پزشکی آبادان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که فوت پزشک آبادانی ربطی به حادثه کلانشهر ندارد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

با تسلیت به خانواده مرحوم دکتر پیوند عالمی، پزشک فقید اخیر دانشگاه علوم پزشکی آبادان، علیرغم برخی شایعات بی اساس و منتشر نشده منتشر شده در برخی سایت ها مبنی بر ارتباط مرگ دکتر علامه با شناسایی صاحب عبدل.بقیع. هلدینگ لازم به ذکر است که پزشک مذکور در آن تاریخ پزشک کشیک نبوده و اصلا در بیمارستان حضور نداشته است.

دکتر عالمه یک روز قبل از شناسایی جسد حسین عبدالبکی آبادان را به مقصد تهران ترک کرد. این پرواز به دلیل نقص فنی در شیراز به زمین نشست.

غلط بودن این شایعه زمانی بیش از هر زمان دیگری نمایان می شود که شناسایی جسد بر عهده پزشک اورژانس نیست و پزشکی قانونی و دستگاه قضایی این وظیفه را بر عهده دارند.

در پی ریزش ساختمان پایتخت آبادان که منجر به کشته شدن 43 نفر شد، یکی از سوالات افکار عمومی این بود که آیا حسین عبدالبکی مالک کلانشهر مرده است یا زنده است؟

اگرچه مسئولان و رسانه های رسمی از مرگ این مرد خبر دادند، اما فضای شدید احساسی، نارضایتی جمعی در کنار نحوه اعلام این خبر، خبر درگذشت مالک متروپولیتن تاور را غیرقابل باور کرد.

دیدگاهتان را بنویسید