ماجرای واریز 40 هزار میلیارد تومان به حساب یکی از شهروندان کرمانی / اعلام کردند که فقط یک عدد بوده و اشتباه بوده / موفق به واریز مبلغی از حساب خود شدم.

ماجرای واریز 40 هزار میلیارد تومان به حساب یکی از شهروندان کرمانی / اعلام کردند که فقط یک عدد بوده و اشتباه بوده / موفق به واریز مبلغی از حساب خود شدم.

خانواده کرمانی که از واریز حدود 40 هزار میلیارد تومان به حساب یکی از اعضای خود شوکه شده، پیگیر بازگرداندن این مبلغ به صاحب اصلی خود هستند.

افکاری یکی از شهروندان کرمانی درباره واریز 40 هزار میلیارد تومان به حساب خود گفت: چند روز پیش در کربلا بودم که پیامکی مبنی بر واریز این مبلغ به حسابم دریافت کردم و متوجه مبلغ نشدم. . از هتل با بانک (Future Bank) تماس گرفتم و گفتند فقط یک شماره است و اشتباه بوده است.

وی افزود: اما تلاش کردم و موفق شدم مقداری پول از حسابم واریز کنم.

افکاری با بیان اینکه بانک حساب من را مسدود کرده است، گفت: در تلاش هستیم تا مبدا سپرده نقدی را پیدا کنیم و امیدواریم این مبلغ به جایی که تعلق دارد برگردد.

وی با بیان اینکه هنوز چیزی قطعی نشده است، افزود: از طریق نهادهای امنیتی در حال پیگیری موضوع هستیم.

همچنین یکی دیگر از اعضای خانواده افکاری در گفت وگو با ایسنا گفت: پس از واریز این پول، بانک با صاحب حساب تماس گرفت، اما چون در کربلا بود، نتوانست پاسخ دهد و سپس خودش از هتل تماس گرفت و بانک می گوید این مبلغ به حساب شما واریز شده است. اما می گویند این فقط یک عدد است.

وی تصریح کرد: برای پیگیری موضوع با وزارت اطلاعات تماس گرفتیم سپس اداره کل اطلاعات استان کرمان و همچنین پلیس امنیت اقتصادی نیروی انتظامی استان موضوع را پیگیری کردند.

افکاری که خود از اعضای گروه جهادی است با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: در حوادث اخیر مردم در ازای پول پا بر خون شهدای ما گذاشتند اما زمانی که آن پول به حساب واریز شد. یکی از اعضای خانواده مان، همه ما لجباز بودیم و نگران بودیم که آیا این پول مال نیازمند مرم است؟ و ما نگران یافتن صاحب پول بودیم.

وی تصریح کرد: ما می گوییم اگر مشخص نیست پول کجاست در کرمان و به ویژه در جنوب استان که برخی مناطق حتی آب شرب ندارند باید با همکاری دولت در مسیر درست هزینه شود. مسئولین و ما حاضر نیستیم اجازه ندهیم یک ریال از این پول وارد زندگی ما شود.

دیدگاهتان را بنویسید