ماجرای کشف داروهای گران قیمت از فروشگاهی در صوفیه چه بود؟


ساعت: 22:55
تاریخ انتشار: 1401/03/08
کد خبر: 1842434

دانشگاه علوم پزشکی آبادان با صدور اطلاعیه ای خبر «کشف داروهای گران قیمت از فست فود ساختمان متروپل» را که در فضای مجازی منتشر شده بود، تکذیب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مدیریت و روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، در این پیام ضمن تسلیت حادثه تلخ کلانشهر آبادان به هموطنان عزیز و داغدار آمده است: حادثه هنگام ریزش ساختمان کلانشهر (ساختمان روبروی داروخانه) داروخانه با ریزش آوار مسدود شده است و خروج کارکنان غیرممکن است.

در بخشی دیگر از این پیام آمده است: با توجه به درب خروجی فرعی داروخانه در لابی ورودی ساختمان و همچنین درب مشابه در مجتمع فست فود و رستوران ایتالیایی متروپول در این لابی، تنها راه خروج از این راه بوده است. رستوران و در روز حادثه، کارکنان داروخانه موفق شدند از درب موسسه مذکور خارج شوند.

در بخشی دیگر از بیانیه دانشگاه علوم پزشکی آبادان آمده است: با توجه به قطعی برق در منطقه، طولانی شدن عملیات آواربرداری و هوای گرم، دکتر بهرامی غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی آبادان اقدام به حذف داروخانه داروخانه از طریق واحد مسیر خروجی که یک فست فود و رستوران ایتالیایی متروپل است.

«متاسفانه در این بین فرصت‌طلبان و ناآشناها برای ثبت تصویر این انتقال اقدام کرده و با انتشار آن در فضای مجازی آن را کشف داروهای گران قیمت از فست فود متروپلیس می‌دانند. “

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تکذیب و رد شایعات این چنینی، دانشگاه علوم پزشکی آبادان معتقد است که این حق را دارد که عامل یا عاملان ماده فوق را از طریق مراجع قضایی تحت تعقیب قرار دهد.

f74e5119 2442 4ceb 8b60 4fbb13a92aea خبر خاکستری

در انتهای این پیام آمده است: با توجه به حساسیت موضوع و آشفتگی روانی جامعه و تمرکز دادستانی محترم بر سخت کوشی با انتشار دهندگان اخبار و مطالب جعلی و ایجاد اغتشاش در اذهان عمومی، دنبال رد پاي خادمان ديگر مردم كه به وظيفه ذاتي خود عمل مي كردند، ناشران مطالب جعلي را تحت تعقيب قرار مي دهند.

همچنین در این پیام از شهروندان دعوت شده است تا اخبار را تنها از منابع رسمی و موثق دنبال کنند تا از اخبار صحیح و محتوای واقعی مطلع شوند.

برج های دوقلوی متروپلیس در روز دوشنبه (۲ ژوئن ۱۴۰۱) فروریخت و تاکنون ۲۹ نفر کشته شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید