ماجرای کناره گیری اسکوچیچ از تیم ملی ایران

ماجرای کناره گیری اسکوچیچ از تیم ملی ایران

دراگان اسکوچیچ روزهای بسیار حساسی را پشت سر می گذارد. درست است که او بهترین نتایج ممکن را با تیم ملی کسب کرد اما می بینید که این روزها چقدر در تیم ملی مطرح است. تیم او قبل از فصل فقط یک بازی انجام داد و همان را باخت. هرچند باخت در بازی دوستانه اهمیتی نداشت، اما سبک بازی تیم ملی مقابل الجزایر به گونه ای بود که در نهایت منتقدان به شدت به او و سبک بازی او حمله کردند. در چنین شرایطی اسکوچیچ در گفت و گوی اینترنتی با عادل فردوسی پور گفت که بارها استعفا داده اما فدراسیون فوتبال با استعفای او موافقت نکرده تا او بتواند به کارش در تیم ملی ادامه دهد.

فردوسی پور که از بازگشتش به شبکه سه سیما ناامید شده بود (به عنوان تهیه کننده برنامه فوتبال 120 به همکاری با شبکه ورزش سیما ادامه می دهد و فقط جلوی دوربین نمی رود و گزارش نمی دهد) و دوباره برنامه نود را به دست می آورد. ، با برنامه حالت جامد وارد بازار فضا شد.مکالمه اینترنتی. او مجازی شده است در قسمت اول این گفتگوی سخت با علی دی که حسابی داشت صحبت می کند.

او در قسمت دوم سعی کرد با صحبت با اسکوچیچ نشان دهد که می خواهد تحریک کند. ادل فردوسی پور در تیزر این مصاحبه از جملات تحریک آمیزی درباره اسکوچیچ استفاده کرد. اینکه با ادامه مربیگری اسکوچیچ در تیم ملی، تردیدها در تیم ملی بیشتر می شود. اینکه اسکوچیچ تجربه کار در هیچ تیم ملی را ندارد و به نظر می رسد کنترل تیم ملی را از دست داده و در رختکن به بازیکنان تیم ملی روی آورده است: تیم های ملی، با چه سیستمی می خواهید بازی کنید؟!

همین که دراگان اسکوچیچ با تیم ملی به جام جهانی رسیده برای او کافی است. فردوسی پور از اسکوچیچ پرسید که آیا مردم دوست دارند او در تیم ملی بماند؟ اینکه منتخبان سابق تیم ملی (منظور کیروش است اما در تیزر از او نامی نمی برد و می توان در کل ویدیو از او نام برد) با رئیس فدراسیون فوتبال دعوا کردند و استعفا دادند اما اسکوچیچ نشد.

اسکوچیچ به فردوسی پور گفت: این اولین بار است که این حرف را می زنم. من بارها و بارها استعفا دادم.

او گفت: ما در تیم ملی از صفر شروع نکردیم، از پایین شروع کردیم. من می خواهم تحمل کنم.

اسکوچیچ با اشاره به مدیران برکنار شده فدراسیون فوتبال گفت: به او گفتم می توانید من را اخراج کنید اما نمی توانید لیست من را تغییر دهید.

در طول گفتگو، فردوسی پور بارها از اسکوچیچ پرسید که آیا می تواند سرش را روی میز بکوبد.

در هر صورت پخش این مصاحبه می تواند تاثیر زیادی بر رسانه ها و البته فوتبال ایران بگذارد. قطعا خیلی ها فردوسی پور را مدافع کی روش تعریف خواهند کرد و البته خواهیم دید که چگونه دوباره فضای کیروش و ضد کیروش در فوتبال ایران داغ می شود.

دیدگاهتان را بنویسید