مادران خانواده سیبل دشمنان نظام هستند


ساعت: 20:00
تاریخ انتشار: 1301/09/17
کد خبر: 1916624

حجت الاسلام مهدی طوسلی گفت: جامعه جهانی غربی و صهیونیستی در صدد شکستن قلب گرم خانواده است و در این راستا مادران خانواده را هدف قرار داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام مهدی طوسلی در گفتگو با خبرنگار شبکه خبری مرصاد گفت: با نگاهی به سیره حضرت زهرا (س) در می یابیم که ایشان الگوی کم نظیری برای زنان جهان به ویژه مسلمانان هستند.

وی افزود: یکی از ویژگی های ممتاز حضرت زهرا (سلام الله علیها) خانه داری و تربیت فرزند است که برای هر زنی از صفات مهم است.

یک کارشناس مسائل دینی گفت: امروز جامعه صهیونیستی غربی و بین المللی سعی در شکستن قلب گرم خانواده دارد و در این راستا هدف قرار دادن مادر خانواده بهترین راه حل است.

حجت الاسلام توسلی تصریح کرد: از آنجایی که مادر اعضای خانواده را گرد هم می آورد، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران می خواهند چنین نقشی را از او بگیرند و روحیه مادری او را تضعیف کنند.

تربیت فرزند یک وظیفه نبوی است

و افزود: امروز همه تلاش زنان ما باید در تحقق تربیت صحیح فرزندان به عنوان یک وظیفه مهم و پیامبر آور باشد.

حجت الاسلام طوسلی با بیان اینکه ساده زیستی در زندگی حضرت زهرا (س) نمود پیدا می کند، گفت: حضرت زهرا (س) می تواند مصداق بارز ساده زیستی زن و مرد باشد.

وی با اشاره به اینکه حضرت صدیقه کبری (س) هیچ گاه در زندگی خود چیزی از حضرت علی (علیه السلام) نخواستند، افزود: اگر خانواده ای با ویژگی هایی مانند قناعت به زندگی، ساده زیستی، تربیت فرزند و داشتن همسری شایسته ایجاد شود. جهان تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

یک کارشناس مسائل دینی که می گوید حضرت زینب(س) با سخنان خود دنیا را تکان داد و کاخ دشمن را زیر و رو کرد، گفت: حضرت زهرا(س) فرزندانی به نام های حسن(علیه السلام)، حسین(علیه السلام) و آنها دارند. زینب (م.ن) را تربیت کرد.

به گزارش خجت الاسلام، طوسل ابعاد زندگی حضرت زهرا(س) بسیار گسترده است.
بسیاری از جنبه های زندگی او قابل بررسی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید