مادران شهدا شراب خواران کوثر نبی و منتظران سفره زینبی خواهند بود.

ساعت: 18:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801041

در پیام رئیس جمهور به همایش همه فرشتگان آمده است: خداوند متعال مادران و همسران شهدا را که الگوی همه بانوان ملت شریف ایران هستند، با ایمان و ایثار در میان شرابخواران کوثر نبی و سفره خوانان زینبی قرار خواهد داد. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید میرحسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همایش ملی همه فرشتگان؛ «تجلیل از مادران و همسران شهدا» که امروز (یکشنبه 26 دی ماه) برگزار شد، در متن پیام آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در این همایش آمده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

درود و رحمت خداوند بر روح مطهر همه شهدا و ایثارگران با مقام شامخ و پاکیزه که برای پاسداری از دین و میهن خود با نثار جان خود مایه افتخار و سربلندی نظام اسلامی و سعادت و عظمت شدند. از ملت بزرگ ایران

درود و رحمت خداوند بر مادران و همسران شهدا و همه زنان گرانقدر که با ایمان راسخ و استقامت در همه سختی ها یار و همراه همیشگی الگوهای جهاد و مقاومت بودند و امروز الگوهای لاینفک و مبلغان راستین مکتب هستند. ایثار و شهادت .

البته در سایه چنین جایگاهی، مادران و همسران شهدا از جایگاه والایی برخوردارند و پروردگار متعال، آنانی که الگوی همه زنان ایمانی و ایثارگر ملت شریف ایران هستند، از جمله مشروب خواران کوثر نبی منتظران سر سفره صبر زینبی و یاران درود و شهیدان خواهند گذاشت.

جمهوری اسلامی ایران همواره مرهون زحمات زنان با ایمان و بردباری بوده است که الگوهای مقاومت به دستان آنان سربلند است. ملت شهیدپرور ایران نیز به وجود چنین زنان صبور و باوقار می بالد و سیره و منش و رفتار آنان را سرمشق همه زنان و مادران نسل حاضر و آینده این سرزمین کهن می داند.

به مناسبت سالروز ارتحال شیرزن دلیر و ایثارگر حضرت آملبنین (سلام الله علیها) این مناسبت را فرصتی ارزشمند برای قدردانی از زحمات بانوان مؤمن و انقلابی کشور می دانم. روشن و جاودانه

همچنین با تشکر از دست اندرکاران این مراسم معنوی و فرهنگی، سلامتی و عزت همه مادران و همسران شهدا و همه بانوان فداکار ایران اسلامی را در ادامه راه نورانی شهدا و نشر ارزش های اسلامی از خداوند متعال مسالت دارم.

امید است به فضل الهی دعای خیر این عزیزان همراه مردم و همراهی دولت در جهت خدمت بیشتر به ملت شهیدپرور ایران باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید