مادران مدرسه حاج قاسم را الگوی تربیتی خود قرار دهند


ساعت: 10:18
تاریخ انتشار: 1301/10/04
کد خبر: 1919665

مقدم گفت: بانوان جامعه باید فرزندان را در مدرسه حاج قاسم تربیت کنند تا سلیمانی ها از آنها رشد کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی مقدم، مدیر مسئول موسسه آموزشی هدی کرج در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: بانوان جامعه فرزندانی را در مدرسه حاج قاسم تربیت کنند که سلیمانی بزرگ شوند.

وی ادامه داد: حاج قاسم نمونه کامل مکتب اباعبدالله(ع) است و وجود شیرین این شهید سرمشق همه آزادی خواهان جهان شده است.

مقدم افزود: امروز باید به ابعاد تربیتی کودکان و نوجوانان توجه شود و استفاده از مدرسه سردار دلها می تواند فرزندانی شجاع و با اعتماد به نفس به جامعه بدهد.

این مسئول تصریح کرد: مکتب حاج قاسم نشان داد که باید برای خدا کار کرد و خدمت به مردم بزرگترین جهاد در راه خداست.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از حاج قاسم به عنوان قهرمان ملی یاد کردند، گفت: تعبیر زیبای رهنمودهای این شهید بزرگوار نشان می دهد که سردار دلها در مقام قهرمانی یکی از بهترین الگوهای تربیتی مادران امروز در ایران است. و دنیا . .

مقدم با بیان اینکه امروز نوجوانان ما با بحران هویت مواجه هستند، ادامه داد: مدرسه حاج قاسم باید برای این نسل تبیین شود تا نوجوانان در هیاهوی رسانه ای جهانی به دنبال الگو و قهرمان نباشند.

این مسئول با اشاره به اینکه ایمان و روحیه رهبری برای ایستادگی و ایستادگی در برابر ظلم و ظلم مثال زدنی بود، افزود: حاج قاسم با وجود اینکه ایمان قوی داشت، لحظه ای در دفاع از مظلوم و برافراشتن پرچم حق در جهان درنگ نکرد. و همین باعث شد که نام سردار دل دشمنان نظام را بلرزاند و دشمن حتی با عکس شهید مقاومت در رسانه ها احساس خطر کند.

وی گفت: جامعه نیازمند روحیه ایمان، تقوا و اخلاص در عملکرد پیشوای دل هاست و این مکتبی است که باید در جامعه تبیین شود تا کشور به دست صاحب حقش امام زمان (عج) برسد. ع ) .

مقدم در خاتمه خاطرنشان کرد: خوشبختانه زنان در دوره های تاریخی نشان داده اند که با بصیرت خود در دفاع از ولایت حضور دارند و آشوب های زمانه و دروغ های مجازی دشمن باعث نمی شود از اصل امر غافل شوند. دین

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید