مادر شهیدان رحیمی از فریدونکنار به فرزندان شهیدش پیوست + پیام تسلیت معاون رئیس جمهور


ساعت: 12:06
تاریخ انتشار: 09/06/1401
کد خبر: 1913965

حاجیه خانم خیرالنساء نظریان مادر شهیدان عزیز مهدی، اصغری و علی رحیمی اهل شهرستان فریدونکنار به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، اسوه صبر و استقامت حاجیه خانم خیرالنسا نظریان مادر ماندگار و ایثارگر شهیدان علی، مهدی و اصغری رحیمی فریدونکنار مازندران پس از سالها انتظار سحرگاهی امروز 15 آذرماه بیماری در بیمارستان امام خمینی (ره) آن شهر ندای حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

بسیجی شهید مهدی رحیمی، متولد 5 آبان 1345 و 4 آذر 1365 در عملیات کربلای 5 در ام رصاص، پاسدار شهید علی رحیمی، متولد 18 اردیبهشت 1341 و 24 اردیبهشت 1364 در اروندرود و شهید بسیجی اصغری رحیمی متولد 31 مهر 42، و در 12 آذر 1364. در ماه 65 در ام الرصاص به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیامی درگذشت والده شهیدان رحیمی را تسلیت گفت.


رحیمی کناری در این پیام به خانواده معزز شهدای گرانقدر گفت: ایمان و از خودگذشتگی مادران شهدا که فرزندان گرانقدر خود را در راه اعتلای آرمان ها و ارزش های والای الهی، اسلامی و انقلابی تقدیم کردند. نمی توان وصف کرد و در کلام نمی توان صبر این زن زیبا را ستود، زنان مومن و بلند مرتبه نیستند.

درگذشت سرکار خانم مجده و مومنه «حاجی خانم خیرالنسا نظریان کله باستی» را به خانواده محترم شهیدان «اصغری، مهدی و علی رحیمی کناری» تسلیت می گویم.

بی شک ایمان و اراده واقعی این شهدای بزرگوار ریشه در اعتقادات پاک و پاک پرورش یافته والدین گرامیشان دارد که در این میان نقش این بانوی بزرگوار در راستای تربیت شهدای جهاد و مقاومت کم نظیر است. مادری والا مقام که به شهادت فرزندان دلبندش افتخار می کرد با ایمان راسخ و استقامت راه این شهدای بزرگ را ادامه داد. البته از دست رفتن این سرمایه های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار ناراحت کننده است.

اینجانب از سر ادب و ارادت، ایمان و روحیه صبر ایشان را ارج می نهم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و برای بازماندگان صبر مسئلت دارم. امید است به فضل الهی و فرزندان شهیدشان مشمول رحمت الهی گردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید