مارگون و بچمای پایلوت پیشرفت منطقه شدند/ حمایت ستاد فرماندهی امام از واحدهای تولیدی کهگیلویه و بویراحمد


ساعت: 16:21
تاریخ انتشار: 1401/04/09
کد خبر: 1879851

شایان نادری گفت: فعالیت های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای کمک و حمایت از محرومان است و خدمات قرارگاه توانمندسازی در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مدیرکل اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در گفتگو با خبرنگار صبح زاگرس با اشاره به ماموریت های ستادی کشوری گفت: توانمندسازی اقتصادی در حوزه بهداشت و درمان و زیرساخت های فرهنگی است.

شایان نادری از ایجاد 4 هزار و 848 طرح اشتغالزایی در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: اجرای این طرح ها در روستاها با فراخوان، هماهنگی با دهیاری ها و تسهیل گری تسریع می شود.

وی اجرای این طرح ها را در راستای اکوسیستم، ظرفیت و تقویت اشتغال در روستاها عنوان کرد و بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و کارگاه های نیازمند سرمایه در گردش تاکید کرد: این کارخانه تا کنون 10 پروژه از 22 واحد تولیدی گلخانه ای دارد. از 2 طرح پرورش ماهی، 1 کارخانه آب معدنی و 1 شرکت دانش بنیان با اشتغال 4848 و وام دویست میلیارد تومانی حمایت کرده است.

نادری از حمایت کارخانه فرمان امام از 60 واحد تولیدی استان در سال جاری خبر داد و گفت: ستاد اجرایی فرمان امام تاکنون در ساخت 272 کلاس درس مشارکت داشته و با همکاری آبفا در قالب 40 پروژه آبرسانی، مشکل 172 روستای این ولسوالی

وی در ادامه با بیان اینکه امسال تسهیلات 36 خوابگاه با بیش از 15 دانشجو در استان کلنگ زنی می شود گفت: در قالب 15 پروژه با بزرگراه استان کهگیلویه و بویراحمد در تلاش هستیم تا برای رفع مشکل خدمت رسانی کنیم. . مشکل راه های روستایی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در این گفتگو به بیان خدمات بنیاد احسان زیر نظر این ستاد پرداخت و در ادامه افزود: انجام شد.

وی همچنین گفت: تاکنون 200 سری جهیزیه از ستاد فرماندهی امام جمعه استان به عروس و دامادهای نیازمند اهدا شده است.

نادری شهرستان های بهمئی و مارگون را پایلوت توسعه منطقه ای این ستاد در استان معرفی کرد و گفت: با حضور مردم، گروه های جهادی در این مناطق به ارائه خدمات بهداشتی، آبرسانی، محرومیت زدایی و توسعه فرهنگی می پردازند.

وی همچنین از خدمات پایگاه توانمندسازی این ستاد در 5 منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: با کمک دستگاه های اجرایی، پایگاه توانمندسازی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در شهر امام حسین (ع) به بهره برداری رسید. یاسوج، مادوان سفلی در شهرستان بویراحمد، منطقه 2 گلزار و لبنان در گچساران و گلزار دهدشت خدمات ارائه می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید