مازندران; تضاد مدیران


زمان: 09:32 ساعت
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878150

گزارش ها حاکی از آن است که پس از گذشت نزدیک به یک سال از دولت سیزدهم، بیش از 80 تن از مدیران مازندرانی از دولت قبل باقی مانده اند و در سطح 25 درصد مدیران جابه جا شده، چهره های سرشناس اپوزیسیون فعلی حضور دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، تاخیر در برکناری بانیان شرایط کنونی از حوزه های مدیریتی مازندران در آستانه سیزدهمین سالگرد دولت سیزدهم موجب تعجب و نگرانی مردم و جریان انقلابی استان شد.

گزارش ها حاکی از آن است که با گذشت نزدیک به یک سال از پیروزی گفتمان عدالت و عزت کشور و روی کار آمدن دولت سیزدهم انقلاب، روند تغییر رهبری و جذب نیروهای توانمند در راستای انقلاب مازندران با وجود آمار ارائه شده حدود 25 با کندی پیش رفته است. درصد دستگاه اجرایی این استان درگیر است که جای تعجب دارد.

این گزارش ها نشان می دهد که پس از گذشت نزدیک به یک سال از دولت سیزدهم، بیش از 80 مدیر اجرایی در مازندران از دولت قبل باقی مانده اند و در سطح 25 درصد مدیران جابه جا شده، چهره های شاخصی در جریان اپوزیسیون حضور دارند که هیچ سیاست محوری ندارند. وابستگی آنها حکومت مردمی و گفتمان آیت الله رئیسی را ندارند و با لابی گری و فشارهای خارجی وارد عرصه حکومتی این دولت شده اند و یا مواضع خود را اتخاذ کرده اند که فقط می توان گفت جای تاسف دارد.

وضعیت حاکمیت در مازندران به قدری پیچیده و نگران کننده است که در مرکز تصمیم گیری استانی، چندین چهره از احزاب ورشکسته سیاسی و رهبران برجسته دولت لیبرال بدون کوچکترین همسویی با ضوابط اعلام شده همچنان در این سمت هستند. دولت 13. محور قدرت مردم را به سخره می گیرند!

اما در این میان، یک سوال اساسی مطرح می شود که انگیزه حفظ قدرت شخصیت های بدنام سیاسی و ضد حکومتی برای واگذاری به القاعده توسط نیروهای فعال و انقلابی به اندازه کافی و مهمتر از آن، چگونه می تواند مخالفان جدی آیا آنها تصویری از دولتی را ترسیم می کنند که اعتقادی به ایفای نقش در آن ندارند؟

واضح است که عدم تغییر مدیران و پاکسازی بدنه اجرایی از مدیران ناموفق و عدم رعایت آرمان های دولت سیزدهم نیازمند عزم و اراده انقلابی است که متأسفانه علیرغم لهجه ها و تذکرات مکرر رئیس جمهور انجام نمی دهم. یک رویکرد امیدوارکننده را ببینید. در این مورد..

لحظه تلخ این است که 85 درصد معاونین استاندار و فرمانداران دولت قبل در مازندران که مستقیماً مسئولیت اجرای سیاست ها و ترویج گفتمان دولت مردمی را بر عهده دارند، در جایگاه مسئول و هشدارهای دلسوزانه انقلابیون و انقلابیون باقی ماندند. . نیروها برای عواقب حضورشان در سنگسار. توسعه دولت نادیده گرفته می شود.

از سوی دیگر، با توجه به سیاست جدید اقتصادی دولت سیزدهم در اجرای طرح اصلاح یارانه ها و عزم راسخ این دولت برای مبارزه بی امان کشور با فساد، دولت خواهان مدیرانی پاک و صادق با ایمان قوی است که به برنامه ها و سیاست های پایدار دولت متعهد باشند. توضیح و توضیح دهید که متاسفانه عدم جایگزینی مدیران اجرایی مختلف که تمایلی به همکاری در اجرای صحیح این سیاست ها ندارند، برنامه های محوری دولت سیزدهم را تهدید می کند.

به هر حال شایسته است وزارت کشور به عنوان هماهنگ کننده سیاست های دولت منطقه ای، درک مناسبی از شرایط حساس کشور داشته باشد و با اقدام قاطع در جهت رفع پیشرفت، مدیریت دستگاه های اجرایی را بسنجد. و امید و نشاط سیاسی را در جامعه فراهم کند.

محمدجواد احمدی – کارشناس مسائل سیاسی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید