مازندران همچنان از وضعیت قرمز و نارنجی خارج است/ 20 روز بدون فوت کرونری


ساعت: 10:27
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838578

بر اساس آخرین رنگ بندی تاج در استان مازندران، 11 شهر در منطقه زرد و 11 شهر دیگر در رنگ تاج آبی قرار دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، بر اساس آخرین اطلاعات از رنگ آمیزی تاج در نقاط مختلف کشور از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، مازندران همچنان از وضعیت قرمز و نارنجی خارج است.
به این ترتیب در استان مازندران از 3 اردیبهشت 11 شهرستان در منطقه زرد و 11 شهرستان دیگر در وضعیت آبی تاج قرار دارند.
شهرهای دارای وضعیت قرمز نارنجی و زرد از جمله گلوگا، نکا، میاندرود، سیمرگ، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار، فریدونکنار، عباس آباد، کلاردشت و رامسر و شهرهای وضعیت آب نیز شامل بهشهر، ساری، گمشال، بابل است. ، بابلسر، محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس و تنکابن.
بهترین و موثرترین راه برای مقابله با بیماری عروق کرونر قلب تکمیل واکسیناسیون و رعایت مراحل بهداشتی است.
با تداوم کاهش و روزهای بدون مرگ عروق کرونر در مازندران در 24 ساعت گذشته، 13 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونر در استان بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران بستری شدند.
در این مدت 16 مظنون در بیمارستان بستری و از بیمارستان ترخیص شده و درمان خود را در منزل ادامه خواهند داد.
در حال حاضر 60 بیمار در این مراکز بیماری های عروق کرونر قلب بستری هستند که 20 نفر از آنها در بخش های مراقبت های ویژه بستری هستند.
در دانشگاه علوم پزشکی بابل هم اکنون 14 بیمار مشکوک به بیماری عروق کرونر در بیمارستان های بابل بستری هستند و همچنین طی 24 ساعت گذشته یک بیمار جدید بستری و 2 بیمار نیز ترخیص شده اند.
شش بیمار نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شدند.
بر این اساس، شب گذشته با شناسایی 14 بیمار جدید عروق کرونر، تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی مازندران و بابل به 74 نفر رسید که حال 26 نفر وخیم گزارش شده است.
هیچ مورد فوتی در طول شبانه روز در بیمارستان های مازندران و دانشگاه علوم پزشکی بابل گزارش نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید