مالایی ها در تشییع شهید مدافع امنیت و ولایت سنگ تمام گذاشتند


ساعت: 16:25
تاریخ انتشار: 08/06/1401
کد خبر: 1906536

مراسم تشییع پیکر شهید پاک محافظ امنیت و ولایت، سرگرد پاسدار علی نظری با حضور گسترده مردم ملایر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اسرامدان; ملایر امروز رنگ شهادت به خود گرفته است و مردم پس از برگزاری مراسم پرشور وداع با پیکر مطهر پاسدار پاسدار امنیت و ولایت، سرگرد پاسدار علی نظری، هم اکنون آخرین سنگ را برای تشییع این شهید والامقام گذاشته اند. ..


امروز مردمی از نوجوانان دهه نود و هشتاد تا مو سپیدان آمدند تا شهیدی را در خیابان های مرکزی شهر چر تشییع کنند که برای حفظ امنیت جان خود را تقدیم انقلاب کرد..


امروز همه مردم در خیابان شهدای ملایر به خانواده و یاران شهید علی نظری تسلیت گفتند و بار دیگر با حضور گسترده اعلام کردند که دشمنان بدانند نقشه هایی که برای ایران کشیده اند کابوس بیش نیست. ..


اهالی ملایر امروز بار دیگر با تشییع پیکر مطهر شهید علی نظری از خیابان شهدا تا میدان آزادگان ملایر انزجار خود را از اقدامات معاندین اعلام کردند..


امروز ملایی ها آخرین سنگ را در مراسم تشییع شهید نظریوس گذاشتند.


شهید نظری متولد شد 1369 این دختره 8 ماهه او را در بادغر رها کرد و در جوار شهدای مدافع حرم حیدر ابراهیم هانی و شهید سعید شاملو در گلزار شهدای بهش هاجر ملایر به خاک سپرده شد، پس مزار شهدای مدافع حرم، امنیت و امنیت استان محل ملاقات عاشقان خواهد بود..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید