ماموریت وزیر اقتصاد برای رئیس جدید سازمان بورس

زمان: 14:59
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776132

وزیر اقتصاد و دارایی تصریح کرد: درخواست ما از شورای عالی بورس این است که برنامه ها بر اساس زمانبندی اجرا شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احسان خاندوزی پس از دیدار با اعضای هیات عالی بورس از انتخاب مجید عشقی به عنوان رئیس بورس و کمیسیون اوراق بهادار و بورس خبر داد و افزود: آقای مجید عشقی به عنوان رئیس بورس و کمیسیون بورس و اوراق بهادار و رئیس هیئت مدیره اعضای هیئت مدیره سازمان بورس اوراق بهادار انتخاب می شوند.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به برنامه های ارائه شده توسط اعضای جدید هیئت مدیره و تصویب هیات عالی بورس ، شاهد پیشرفت در توسعه بازار سرمایه در کشور باشیم.

وزیر اقتصاد خاطرنشان کرد: استراتژی های اصلی ارائه شده توسط اعضای جدید هیات مدیره که در هیئت عالی بورس اتخاذ کردیم ، نظارت عمومی بر فعالیت ناشران و شرکت ها است که باید به شدت تقویت شود ، شفاف و عادلانه تنظیم بازار داخلی و تنظیم عدالت و پاسخگویی در بازار ، توسعه فناوری های نظارتی که فناوری های جدید هستند ، ایجاد یک اکوسیستم برای تأمین مالی شرکت های کوچک و متوسط ​​برای کمک به بخش تولید در رشد اقتصادی و اشتغال در کشور. مهندسی مجدد یک امر جدید است ایجاد زیرساخت های فنی

هندوزی گفت: امیدوارم این راهکارها مورد توجه قرار گیرد و هیئت عالی بورس سعی کند نظارت جدی داشته باشد تا اعضای هیئت مدیره که تعهدات خوبی را گرفته اند بتوانند در عمل و در نتیجه شرکت کنند. به بازار سرمایه و حکمرانی مناسب و شفافیت اعتماد کنید. “رهبری و در نهایت کمک به تولیدکنندگان و خانوارها.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید