مانند میرحسین موسوی مزدوران زمان هستند / موسوی; فات نگار از حامیان داعش و حافظ منافع رژیم صهیونیستی است


ساعت: 07:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891089

احمد علی مقدم با بیان اینکه میرحسینی موسوی یاغی حامی داعش و حافظ غیرمستقیم منافع رژیم صهیونیستی هستند، گفت: هدف موسوی و اربابان مستکبرش تغییر مکان جلادان و شهدا و داعش و داعش است. مدافعان حرم .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمدعلی مقدم در گفتگو با راه آرمان; وی پس از مطالعه پرونده میرحسین موسوی و در پاسخ به بیانیه ای که وی نقل کرده بود، اظهار داشت: میرحسین موسوی یکی از رهبران قیام های صهیونیستی و آمریکایی در سال 88 با دروغ پردازی در مورد تقلب در انتخابات و حمایت از هتک حرمت به جمهوری اسلامی ایران، شروع به خیانت به جمهوری اسلامی ایران کرد. عاشورا و اکنون برای رقصیدن و اثبات وفاداری خود به اسرائیل و آمریکا و انگلیس و داعش به نظام و رهبری متقی و مدافعان حرم توهین می کند.

وی با محکومیت این بیانیه ادامه داد: این بیانیه به دستور میرحسین موسوی و با تحریک افراد مشهور و منافقین نوشته شده است و حمله به مدافعان حرم از سوی اصلاح طلبان و مانند موسوی و تاج زاده امر جدیدی نیست. پس این سخن چیزی جز دلیلی بر خیانت و نفرت همیشگی نظام جمهوری اسلامی و تبهکاری این ایزدی خوارج نیست، زیرا اینها آثار گزند مشکوک بر ذهن و زبان آنان است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به شتر میرحسین موسوی در برابر یار بافای حاج قاسم سلیمانی، افزود: ماموریت و هدف مصلفه در ایران کشتار با حمله به هیئت های تشییع شهدا بود، همانگونه که داعش در این مراسم انجام داد. سوریه با شورش و نفوذ دست به کشتار زد و ژنرال های سرافراز ما مانند: سردار شهید سلیمانی و همدانی در تهران و دمشق در مقابل چنین شورش حساب شده ای ایستادند و نگذاشتند دشمن از طریق عده ای از خودسربازان کوفی صفات به اهداف خود دست یابد. تنفر امثال موسوی از همدانی کاملاً مشخص است زیرا این رهبران ما در خط مقدم مخالفت با شورشیان و جذب فریب خوردگان این زالوها بودند.

وی تاکید کرد: این گفته موید کار داعش و منافقین است چرا که امثال او نه تنها داعش را تروریست نمی دانند بلکه آنها را مجاهد اسلحه می نامند و کار فرماندهان مهربان مدافع حرم را بی معنا و شهادت آنها را بی معنی می دانند. ضایعه، زیرا شهید سرافراز حمدانی فرمانده میدانی اصلی بفتهنه 88 و داعش بود، لذا این بیانیه موید و ادامه مواضع تفرقه‌انگیز محافل صهیونیستی و ارتجاع منطقه‌ای و تلاش برای براندازی حکومت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مقدم با بیان اینکه میرحسینی موسوی یاغی حامی داعش و حافظ غیرمستقیم منافع رژیم صهیونیستی هستند، گفت: هدف موسوی و اربابان مستکبرش تغییر مکان جلادان و شهدا و داعش و مدافعان نظام است. حرم همانطور که در قیام 88 توسط عده ای اراذل و اوباش خیابانی انجام دادند، به آتش کشیده شد، مدافعان حرم به مقابله با داعش فراخوانده شدند، اما قیام 88 اگرچه با بصیرت مردم و مردم صورت نگرفت. رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و اقدامات جهادی سردار همدانی زمینه را برای تحریم های اقتصادی سنگین آمریکا و سازمان ملل متحد فراهم کرد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه همانگونه که خط استکبار و ظلم به زنان و کودکان و کودکان سه ساله کربلا رحم نکردند، این وارثان ایزدی زمان نیز به شهدای ما رحم نکردند، گفت: این حرف یک حرف است. فروپاشی کامل و برای میرحسین موسوی حد و مرزی وجود ندارد و به همین دلیل لازم است جریان اصلاح طلب حد و مرز خود را با موسوی نشان دهد و تکلیف خود را با سران قیام روشن کند، زیرا در مورد سرنگونی قدرت و سقوط در نظام، حدود هر جریان و جناحی باید در نظر گرفته شود.

مقدم بیان کرد: 13 سال رحمت جمهوری اسلامی و عدم محاکمه سران قیام و ترحم به عاملان تحریم های اقتصادی و شهادت شهدای مدافع حرم نتیجه آن توهین به فرماندهان سرافراز مدافع حرم است. حرام و انتقاد از مرجعیت، خارجی ها به دلیل براندازی نظام به شدت مجازات می شوند تا درس عبرتی برای سایر منافقین فروش داخلی باشد.

دبیر جبهه پیروان امام و رهبری استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: عمر سعد به قیمت دولت مالک ری، سر فرزند رسول خدا (ص) را قطع کرد. خداوند به بدترین شکل ممکن خانواده اش را به اسارت و شجاعت درآورد اما امثال میرحسین بدانند که دشمنان این نظام هرگز به وعده های خود عمل نکرده است و جیره خواران و احمق هایی مثل شما را فقط برای حمله به اسلام و مسلمین می خواهند. تمام شد آنها شما را مانند زباله به زباله دان تاریخ می اندازند آموزش دهید و نام خود را جز وارثان و جانشینان یزدی ثبت نکنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید