ماهیت گروهک منافقین با رعب و وحشت همراه است


ساعت: 12:48
تاریخ ارسال: 05/05/1401
کد خبر: 1885866

استاد علوم سیاسی دانشگاه ماهیت گروهک منافقین را آمیخته با ترور و تروریسم عنوان کرد و گفت: بیش از 17 هزار شهید ترور در کشورمان عمدتاً توسط گروهک منافقین کوردل در دهه 60 به شهادت رسیدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صاحب نیوز؛ منافقین یکی از خطرناک ترین و منفورترین گروهک های ضد انقلاب در تاریخ ایران به شمار می روند که این فرقه تروریستی منافقین به رهبری مسعود رجوی در دهه 60 فجیع ترین حملات و عملیات تروریستی را در سراسر کشور انجام دادند. به طوری که تنها از 21 فروردین تا 5 اسفند 1362 مسئولیت کشتن 4583 شهروند ایرانی را بر عهده گرفت.

علاوه بر کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه در تهران، شیراز، اهواز، قم، اصفهان، مازندران، همدان، گیلان، سمنان، تبریز، کردستان و غیره، شهادت زائران بی‌گناه در حرم امام رضا (ع) است. تنها بخشی از پرونده سیاه گروهک تروریستی منافقین هستند. آنها نه تنها سران نظام را هدف قرار دادند، بلکه از کشتار و جنایت علیه مردم عادی نیز ابایی نداشتند.

به گفته امام خمینی (ره) فرقه منافقین از کفار هم بدتر است زیرا با دشمنان جمهوری اسلامی ایران علیه هموطنان خود متحد شدند و دست به دست هم دادند و صدام با اطلاعات آنها بمب و موشک بیشتری را به سوی مردم بی دفاع پرتاب کرد. و سپس در نتیجه تحلیلی نادرست با همدستی رژیم بعث عراق با ارتش عظیمی از ادوات و تجهیزات نظامی به کشور هجوم بردند که در همان آغاز رزمندگان غیور اسلام به فرماندهی چکباد صیاد شیرازی برای همیشه درگیر عملیات مرصاد بودند.


* گروهک منافقین بیشتر از دشمن دشمن است/ ماهیت گروهک منافقین با تروریسم و ​​تروریسم مرتبط است.

محمود معلمی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با اشاره به عملیات ظفرمند مرصاد گفت: گروهک منافقین در سال 67 عملیاتی به نام فروغ جاویدان را علیه ما انجام دادند با این نظریه ذهنی فریبکارانه که به صورت گسترده از عراق خارج شده و پس از عبور از مرزهای غربی کشور به تهران رسیده اند. در عرض 48 ساعت و فروپاشی رژیم، مانند دفعات قبل، مفتضحانه از رزمندگان اسلام شکست خورده و به مار تبدیل شدند.

این استاد علوم سیاسی دانشگاه ماهیت گروهک منافقین را با ترور و تروریسم آمیخته دانست و خاطرنشان کرد: بیش از 17 هزار شهید کشورمان عمدتاً توسط گروهک منافقین کوردل در وقایع سال 60 و 61 از جمله کشتار نافرجام به شهادت رسیدند. انقلاب، انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی، انفجار دفتر نخست وزیری و کشته شدن دادستان ها، مأموران امنیتی، روحانیون، تجار و مردم عادی در کوچه و بازار کشته و به شهادت رسیدند.

وی افزود: یکی دیگر از کینه توزی ها و دشمنی های گروهک منافقین این بود که در جنگ با ایران با دشمن هم پیمان شدند، در عراق به دیدار صدام رفتند و با دشمنان علیه ملت خودشان هم پیمان شدند، کمتر دشمنی است که این کار و آن را انجام دهد. دشمنان حتی دشمنان بیشتری بودند.


* از شعار ضد امپریالیستی تا جیره بندی آمریکایی ها

معلمی ادامه داد: یک روز منافقین با سر دادن شعار مبارزه با آمریکا و امپریالیسم جهانی، رفتند و به آغوش آمریکا افتادند و سپس با دستور آمریکا در اردوگاهی در آلبانی مستقر شدند. تجهیزات و سیستم های کامپیوتری فراوانی در اختیار آنها قرار گرفت، امری مسلم است و هم اکنون شبانه روز به اشکال و اشکال مختلف در شبکه های اجتماعی در فضای مجازی انواع و اقسام مسائل و حوزه ها از جمله سیاسی و… اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و غیره


* امروز گروهک منافقین با وساطت و حمایت آمریکا در کمپ آلبانی در حال ایجاد رعب و وحشت فکری و ذهنی مردم ایران است.

وی افزود: آلبانی به دستور و وساطت آمریکا این اردوگاه را در اختیار منافقین قرار داده است، بنابراین اکنون وظیفه آنهاست. منافقین ماهیت تروریستی خود را حفظ کرده اند. زمانی ترور فیزیکی می‌کردند، حالا از نظر فکری و روانی رعب و وحشت می‌کنند، علاوه بر این اطلاعاتی که از داخل کشور به دست می‌آورند، برای ایجاد ناامنی در کشور به دشمنان ما می‌دهند که آثار آن را گاهی در حوادث و خرابکاری‌ها می‌بینیم. در سایت هسته ای و غیره رخ می دهد. .

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: منافقین از قبل برای انحرافات فکری و فکری مردم ما بیشتر کار می کنند اما اگر فرصت پیدا کنند دست به ترور فیزیکی و مسلحانه نیز می زنند، هرچند امروز بعد از به اصطلاح خیلی کمتر از قبل شده اند. – به نام عملیات فروغ جاویدان که بسیاری از آنها جان باختند، مسعود رجوی نیز سرنوشت نامعلومی یافت.


* گروهک منافقین که از سفره دشمنان جمهوری اسلامی ایران جیره می خورند

وی با بیان اینکه منافقین عامل دشمنی عربستان و آمریکا با ما هستند، خاطرنشان کرد: منافقین امروز غذای سر سفره دشمنان انقلاب اسلامی شده اند، پول می گیرند و هر کاری می خواهند می کنند اما می کنند. قدرت تروریستی سابق را ندارند، اگرچه آنها می خواهند این کار را انجام دهند. اما قدرتی که در گذشته داشتند را ندارند، زیرا از زمانی که پادگان اشرف را ترک کردند، بسیاری کشته یا جدا شده اند و چون ماهیت آنها بر همگان روشن شده است، دیگر نمی توانند جوانان را فریب دهند و جذب کنند.

یکی از معلمان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود افشای ماهیت تروریستی این گروهک منافقین، چرا تعریف شده است، گفت: «تعریف تروریسم بین ما و آمریکایی ها متفاوت است. تعریف انقلاب اسلامی همان تعریف اسلام است. این است که هر فرد یا گروهی که خون مردم بیگناه را در هر جای دنیا بریزد، تروریسم است، در حالی که از نظر استکبار جهانی، تروریسم هر کسی یا گروهی است که منافع اسرائیل و آمریکا را در هر نقطه از جهان زیر سوال می برد. بنابراین، طبق تعریف آمریکایی از تروریسم، منافقین نه تنها تروریسم نیستند، بلکه نوکر و جیره خوار آمریکا و اسرائیل هستند.

وی در خصوص نقش منافقین در تحریم های ظالمانه گفت: اطلاعات نادرستی که منافقین به عوامل آمریکا و سازمان ملل می دهند مانند موضوع هسته ای در حالی که موضوع هسته ای کشورمان کاملاً روشن و شفاف است، مبتنی بر علمی و صنعتی است. مسائل اما منافقین با اطلاعات غلط به آمریکایی ها می گویند که ایرانی ها بمب می سازند. طبیعتاً چون آمریکایی ها در سازمان ملل نفوذ دارند، حرف هایشان را مستند می کنند و علیه ما قطعنامه صادر می کنند و برای ما مشکل ایجاد می کنند، حقیقت محل نفوذ و تصمیمات آمریکا و اروپاست، پس اینها هم کارگزار آنها هستند.

این کارشناس سیاسی در ادامه توصیه کرد: من همیشه در جمع دوستان تاکید می کنم که فضای مجازی هیچ گاه قابل اعتماد و قابل اعتماد نیست، گاهی می بینیم که حرف های دشمنان به عنوان یک فضای مجازی به ذهن مردم ما منتقل می شود، همه تصاویری را دیده اند که تعداد زیادی از منافقین در یک سالن بزرگ در اردوگاه آلبانیایی که مجهز به رایانه است می نشینند و از آنجا علوفه سایبری علیه ما تهیه و منتشر می کنند، بنابراین نقش مهمی در ایجاد کمپین های سایبری در موضوعات مختلف و تلاش برای انحراف دارند. افکار عمومی.

*************************


* فرقه منافقین گستاخ ترین و منفورترین گروه سیاسی علیه جمهوری اسلامی است

گروهک منافقین در میان گروه های سیاسی مخالف جمهوری اسلامی ایران چهره ای زننده و گستاخانه دارد، این فرقه خبیث و کثیف مدعی “آزادی مردم ایران” است که طبق اعترافات اعضای جدا شده در مستندهایی که با زندان پخش شد، خفقان و بردگی را شکل داد. و با استفاده از روش عضویت اجباری، حبس کردن اعضا در داخل کمپ و قطع ارتباط آنها با دنیای بیرون، طلاق و ازدواج اجباری و حتی دعوت به تجرد به تشخیص سازمان، از القای ذهنی برای شستشوی مغزی اعضا و … استفاده می کردند. . . اما امروزه علاوه بر این، جمعیت عقیم شده و قادر به رشد فکری و ایدئولوژیک نیست

و بقایای این گروه شرور و منفور از داخل یک کمپ به شدت محافظت شده واقع در منطقه ای بین پایتخت آلبانی (تیرانا) و شهر ساحلی دورس با حمایت مبالغ هنگفت دلار آمریکا و عربستان با ایجاد شبکه ارتباط رادیویی. و انجام عملیات مخفی رسانه ای در شبکه های اجتماعی تلاش زیادی برای انحراف و ایجاد رعب و وحشت در افکار عمومی مردم ایران دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید