مایا ساباگ; مهمان جنجالی کنگره زنان کیست؟ (عکس + فیلم)

مایا ساباگ;  مهمان جنجالی کنگره زنان کیست؟  (عکس + فیلم)

نام او زمانی در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت که پس از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی در ویدئویی از بازیکنان فوتبال ایران و تیم ملی ایران حمایت کرد.

نخستین «کنگره بین المللی زنان تأثیرگذار» چند روز پیش با استقبال رسمی معاونت امور زنان ریاست جمهوری از همسران سران کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز شد.

در میان مهمانان حاضر در این همایش، مایا صباغ با انتشار ویدئویی خبرساز شد. در این ویدئو او بدون حجاب در رستورانی در تهران که موسیقی زنده در آن پخش می شود دیده می شود.

مایا صباغ یکی از چهره های فضای مجازی لبنان است که در زمینه مدلینگ نیز فعالیت دارد. وی 25 سال سن دارد و اهل لبنان است و چندین نقش کوتاه در فیلم های عربی بازی کرده است.مایا ساباگ;  مهمان جنجالی کنگره زنان کیست؟  (عکس + فیلم)

مایا صباغ در کنار سعد حریری (نخست وزیر سابق لبنان)

او مدتی پست‌های ضد اسرائیلی و طرفدار فلسطین را به اشتراک می‌گذاشت که حتی از سوی برخی از شخصیت‌های اسرائیلی تهدید می‌شد و کمپین‌هایی را برای گزارش او در اسرائیل آغاز کردند.

نام او زمانی در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفت که پس از شکست تیم ملی ایران مقابل انگلیس در جام جهانی در ویدئویی از بازیکنان فوتبال ایران و تیم ملی ایران حمایت کرد. وی برای تیم ملی ایران آرزوی موفقیت کرد و ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند شکست سنگین انگلیس را در سایر دیدارها جبران کند.مایا ساباگ;  مهمان جنجالی کنگره زنان کیست؟  (عکس + فیلم)

دیدگاهتان را بنویسید