مایحتاج اساسی در بازار مشهد نداریم/ قیمت اجناس در یک ماه گذشته ثابت بوده است.


ساعت: 15:48
تاریخ انتشار: 1400/11/14
کد خبر: 1805497

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی مشهد:

شرف زاده با بیان اینکه موجودی بازار مشهد تقریباً عادی است و کمبودی ندارد، گفت: حبوبات، چای، روغن و …. در یک ماه گذشته قیمت ثابتی داشته اند و افزایشی در قیمت این محصولات نداشته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حسینعلی شرف زاده، رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی مشهد در گفت و گو با صبح توس; وی گفت: در یک ماه گذشته افزایش قیمتی در اجناس موجود نداشته و شاید تنها در برخی اقلام مانند مایع ظرفشویی و برنج ایرانی حدود 3 یا 4 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در چند ماه اخیر برنج افزایش یافته اما در حال حاضر افزایش نداشته است، خاطرنشان کرد: حبوبات، چای، روغن و… در یک ماه گذشته قیمت ثابتی داشته اند و افزایش قیمتی در این محصولات نداشته ایم.

رئیس اتحادیه عمده فروشان مواد غذایی مشهد همچنین با تاکید بر اینکه با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، ذخایر کالاهای اساسی کافی است و در حال حاضر مشکلی وجود ندارد، گفت: ذخایر نفت همچنان خوب است و امیدواریم به همین شکل باقی بماند.

وی گفت: بازار سهام تقریباً عادی است و کمبودی وجود ندارد.

شرف زاده همچنین در ادامه با بیان اینکه بازار بازرسی مانند گذشته توسط خانه اصناف، اصناف و جهاد کشاورزی در حال انجام است و فروش مجدد آن جدی گرفته می شود، افزود: برنامه ای برای افزایش قیمت در دستور کار نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید