ما آماده امضای تفاهم نامه ای با کمیته کمک برای خدمت به افراد درگیر هستیم

ساعت: 11:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792042

در دیدار وزیر ورزش و جوانان با رئیس کمیته امداد؛

وزیر ورزش و جوانان با رئیس کمیته امداد دیدار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ; مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سیدحمید سجادی دیدار کرد.

سجادی با اشاره به ظرفیت های موجود در وزارت ورزش و جوانان گفت: آمادگی داریم با کمیته یاری امام خمینی (ره) تفاهم نامه و همکاری امضا کنیم و بتوانیم از این ظرفیت های موجود برای کمک به افراد تحت پوشش استفاده کنیم. کمیسیون.”

وی افزود: مجموعه های فعال زیادی در وزارت ورزش و جوانان داریم که می توانیم از آنها برای همکاری و خدمت رسانی به افراد تحت پوشش کمیته امداد استفاده کنیم. هر دو طرف می توانند از ظرفیت طرف مقابل استفاده کنند. از امکانات ورزشی و سالن های قمار در اختیار وزارت ورزش و جوانان می توان برای خدمت رسانی به افراد تحت پوشش استفاده کرد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اگر کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان ها ساختمان دارد، می توانیم مجوز ساخت خانه جوان را بدهیم تا افراد تحت پوشش در قالب خانه جوان از خدمات ما استفاده کنند. در خانه های جوان، بسیاری از فعالیت های اجتماعی می تواند توسط افراد تحت پوشش قرار گیرد.

مرتضی بهتیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز با استقبال از پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان گفت: آمادگی هر گونه همکاری با این وزارتخانه را داریم. خدمت به افراد تحت پوشش یکی از وظایف اجتماعی ماست و خوشحالیم که بتوانیم با وزارت ورزش و جوانان همکاری کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید