ما اجازه نخواهیم داد که هیچ جنایتی علیه مردم فلسطین مرتکب شود


ساعت: 02:13
تاریخ انتشار: 1401/05/16
کد خبر: 1888350

یکی از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن تایید نکردن کشته شدن یکی دیگر از فرماندهان این جنبش، رژیم صهیونیستی را مسئول دور جدید درگیری ها در غزه می داند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش النشره، خالد البطش یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به خبر منتشر شده مبنی بر کشته شدن خالد منصور فرمانده منطقه جنوب جنبش جهاد اسلامی در شهر رفح. ، گفت که این خبر هنوز تایید نشده است.

البطش دشمن صهیونیستی را مسئول دور جدید درگیری ها دانست و گفت: ما از تلاش های مصر حمایت کردیم اما کابینه یایر لاپید نخست وزیر اسرائیل با افزایش تنش ها تلاش می کند به دستاوردهای انتخاباتی دست یابد. ما در حال تعامل مثبت با میانجی ها هستیم و در مقابل تجاوز، چاره ای جز دفاع از ملت خود نداریم.

وی با بیان اینکه دشمن در صدد حمله به جایگاه مردمی جنبش جهاد اسلامی و تضعیف توان آن است، تاکید کرد: این دور از درگیری ها مظهر کلمه وحدت گروه های فلسطینی است.

البطش افزود: گروه های بانک قدس اهداف را در اختیار دارند و اجازه نمی دهیم دشمن جنایت بیشتری علیه ملت ما انجام دهد. ما خواسته هایی داریم که در صورت تحقق این دور از درگیری ها پایان می یابد و یکی از آنها آزادی بسام السعدی یکی از رهبران جهاد اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید