ما از اقدامات فدراسیون حمایت می کنیم


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1819251

دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاون وزیر ورزش؛

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور در وزارت ورزش و جوانان با یامین پور معاون جوانان وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی امروز در محل وزارت ورزش و جوانان با وحید یامین پور معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه چند موضوع در خصوص همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با وزارت جوانان و نحوه مشارکت فدراسیون و معاونت جوانان مطرح شد.

ناظمی بیان کرد: فدراسیون این ظرفیت را دارد که در مناسبت های مختلف و در قسمت ویژه مسابقات سامان با معاونت جوانان همکاری کند و مسابقات رالی، آفرود و موتورسواری را برای اعضای سامان برگزار کند.

همچنین موضوع آموزش حاضرین در سمانه توسط آکادمی بین المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود که با استقبال خوب یامین پور مواجه شد.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان با تشکر از اقدامات انجام شده توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: در نقاط مختلف کشور در حال بررسی است.

یامین پور از پیشنهادات مازیار ناظمی استقبال کرد و مقرر شد در مسابقات پیش رو از گروه هایی استفاده شود که علاقه مند به فعالیت در این رشته هستند و حضوری پویا در رویدادهای فرهنگی و ورزشی فدراسیون داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید