ما از برنامه های تیم تکواندو حمایت می کنیم / 2 طلا، 1 نقره و 1 برنز در هانگژو

ساعت: 15:52
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1803048

برگزاری جلسه بررسی برنامه های تیم ملی با حضور رئیس فدراسیون

رئیس فدراسیون تکواندو گفت: هدف ما حضور قدرتمند در بازی های آسیایی 2022 و کسب دو طلا، یک نقره و یک برنز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، فرامرز کیانی زاده سرپرست فدراسیون، مجید نیری دبیر، آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم های ملی در جلسه بررسی روند آماده سازی و برنامه های تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی 2022 حضور یافتند. بازی های فریبرز عسکری و مهرداد یوسفی در سطح کشور برگزار شد.

عسگری در این نشست با بیان اینکه اردوی تیم ملی را به دلیل رقابت های لیگ برتر و انتخابی دانش آموزان تعطیل کرده ایم، گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده با سازمان تیم های ملی می خواهیم از روز شنبه مرحله جدید اردوی آماده سازی را آغاز کنیم. ، 30 فوریه.”

کیانی زاده، رئیس فدراسیون تکواندو به نقل از مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو گفت: با توجه به نامشخص بودن نتایج انتخابات، وظیفه داریم برنامه ریزی و نظارت بر امور فدراسیون داشته باشیم. خدا را شکر که در آن مدت چیزی روی زمین باقی نگذاشتیم. در بخش تیم های ملی با نظر سرمربی تیم ملی اردوها را آغاز خواهیم کرد.

وی افزود: هدف ما حضور پرقدرت در بازی های آسیایی 2022 و کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک برنز است که فدراسیون با همکاری وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در بخش مردان این تعهد را انجام داده است. “

در این جلسه نیری، فرهادیان و یوسفی نیز به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در نهایت موارد زیر از سوی سرپرست فدراسیون تکواندو تعیین شد.

تیم ملی در مسابقات بین المللی اسفندماه به میزبانی جزیره کیش شرکت می کند و با تیم های حاضر در جام باشگاه های آسیا برای استفاده بیشتر از تیم ملی در آن رقابت ها رایزنی خواهد کرد.

درخواست سرمربی تیم ملی برای حضور در یک تورنمنت معتبر و اردوی مشترک قبل از بازی های آسیایی 2022 نیز مورد موافقت قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید