ما انتظار لغو عفت در آسیا را نداشتیم. نمی دانم چرا افتاد / غرور بهتر از شمشیربازی نداشتیم


ساعت: 19:29
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855199

در مسابقات شمشیر تیمی قهرمانی آسیا به دنبال مدال هستیم

رئیس فدراسیون شمشیربازی گفت: پاکدامن در دیدار گذشته خوب بود اما نمی دانم چرا وقتی برگشت افتاد زمین خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فضللا باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در خصوص نتایج شمشیر انفرادی قهرمانی آسیا و کسب مدال بدون شکست گفت: در مرحله یک چهارم نهایی 2 ژاپنی، 2 ایرانی، 3 کره ای و یک قزاق حضور داشتند. به هر حال بچه ها جزو 8 فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا بودند. سطح کره جنوبی در صابر بالاست. ما انتظار نداشتیم که عفت در قرن شانزدهم از بین برود. برای ما سخت و ناراحت کننده بود. زاهدی با Q8 8 بر صفر پیش افتاد و با نتیجه نزدیک 15 بر 12 شکست خورد. البته بچه ها به صورت تیمی به عقب می رسند اما در مسابقات شمشیر تیمی به دنبال مدال هستیم.

وی در خصوص انتظارات برای کسب مدال های انفرادی در آسیا گفت: شمشیربازی در آسیا رشد کرده و کار سختی است، ما هیچ چیزی را از دست ندادیم و هر کاری از دستمان برمی آمد انجام دادیم. ما در شرایطی این برنامه ها را اجرا کردیم که تامین ارز دولتی و ارز آزاد سخت شد.

رئیس فدراسیون شمشیربازی درباره عملکرد پاکدامن گفت: پاکدامن در آخرین بازی در ایتالیا خوب بود اما نمی دانم چرا وقتی به ایران برگشت، زمین خورد.

وی با بیان اینکه برای انتخاب فتوحی به او انتقاد شده بود اما بهترین عملکرد را داشت، یادآور شد: فتوحی، رهبری و عفاف قدیمی نیست. کیم که دو مدال المپیک را کسب کرده بیش از 40 سال سن دارد. فتوحی هم 28 سال دارد، نشان داد که آماده است و پنجم شد.

باقرزاده در خصوص حضور پیمان فهری در سئول و هدایت تیم سابر در مسابقات قهرمانی آسیا تاکید کرد: فهری سرمربی تیم ملی صابر است و بهتر از او در کشور نداریم، او همیشه موفق بوده است. اگر نتوانیم عنوان قبلی یعنی مدال نقره را در بخش تیمی قهرمانی آسیا انتخاب کنیم، در رنکینگ جهانی سقوط می کنیم و حداقل انتظار نقره را داریم. در این شرایط جایگاه ما در رنکینگ جهانی تثبیت شده و حتی بهتر است. شانس قهرمانی آسیا 1.5 است، بنابراین ثبات در جدول رده بندی تیمی جهان ارزش بالایی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید