ما باید از امتیاز میزبانی نهایت استفاده را ببریم


ساعت: 18:38
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837334

سرمربیان فجر و نفت چه گفتند؟!

سرمربیان تیم های فجر و نفت در نشست خبری پیش از دیدار خود صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و فجر سپاسی شیراز گفت: خوشحالم که دوباره به شهر ادب و هنر آمدم و با تیم محبوب فجر سپاسی بازی می کنم. با تشکر از باشگاه فجر و دوست خوبم مجتبی سرآسیایی که شرایط تمرین را برای ما فراهم کردند.

وی با تمجید از عملکرد باشگاه شیرازی ادامه داد: 90 دقیقه بازی حیاتی در زمین داریم و نتیجه و سرنوشت هر دو تیم به این دیدار گره خورده است. ما آرامتر بازی می کنیم و حریف با فشار بیشتری. در فوتبال پیروزی، باخت، صعود و سقوط وجود ندارد اما این مسائل نباید از دست برود و خوشحالم که چنین شرایطی را تجربه می کنم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با اشاره به شرایط این تیم از ابتدا گفت: زمانی که به نفت پیوستم دیدم چند نفر به تیمشان علاقه دارند و انگیزه ام بیشتر شد. ما در دو بازی اخیر کمی وضعیت تیم را بهتر کرده ایم و جایگاهمان یک پله پیش رفته است اما کارمان ادامه دارد و پنج هفته سخت در پیش داریم. بازی خیلی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام دادیم. به خصوص در نیمه اول که موقعیت های خوبی داشتیم. فرم کار نشان می دهد که می توان به آینده تیم امیدوار بود.

مهاجری با بیان اینکه با حضور تیم آسیایی در تیم فجر قطعا بازی زیبایی خواهد بود، گفت: تیمی که تمرکز بیشتری داشته باشد می تواند پیروز شود. در مورد آسیایی و فجری که سال ها بعد به لیگ برتر آمدند، امیدواریم قهرمان شویم که کار سختی است و نیازمندی های زیادی را می طلبد.

وی با اشاره به مشکلات نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: فوتبال در شهرستان ها به خصوص در شهرهای کوچک مشکلات زیادی دارد و بازیکنان ما در این مدت خیلی شکسته اند. اکنون زمان رسیدگی به این موضوعات نیست و باید با بحث های فنی و معنوی جلو برویم. بچه ها همراه ما بودند و اغلب به ما انگیزه می دادند. امیدوارم روز خوبی برای فوتبال کشورمان باشد.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در خصوص غیبت تیمش در دیدار با فجر سپاسی گفت: مسلمان مجامی در دیدار با تراکتورسازی کارت زرد گرفت و محروم شد. بازیکن مصدوم نداریم.

مهاجری در پاسخ به این سوال که آیا اختلاف دو امتیاز با فجر سپاسی می تواند نفتا را به یک بازی تدافعی تبدیل کند، گفت: سعی می کنیم بازی منطقی انجام دهیم. در حالی که ما در حال آنالیز فجر سپاسی هستیم، حریف هم در حال آنالیز ما است و هر دو تیم شرایط فنی خود را می دانند. تیمی که تمرکز خود را روی بازی نشان دهد و به درستی حمله کند یا دفاع کند، برنده است. در این دیدار از خود دفاع نخواهیم کرد و امیدوارم اتفاقات خوبی بیفتد.

مجتبی سرآسیایی نیز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: برای بازی فردا که فرم تقریبا نهایی در انتهای جدول را دارد کاملا آماده هستیم. بسیار خوشحالیم که این دیدار با نشاط و انگیزه بیشتر در حافظیه و ورزشگاه انشاءالله با استقبال تماشاگران خوب شیراز برگزار می شود. بازیکنان ما کاملا توجیه شده اند و آمادگی خوبی داریم.

وی ادامه داد: علاوه بر مشکلات انگیزشی، هر تیمی که کمتر اشتباه کند و فرصت کمتری به حریف خود بدهد، قطعا در بازی فردا پیروز می شود.ما از وضعیت نفت مسجد سلیمان آگاهی کامل داریم. این تیم بازیکنان خوبی دارد. بازی فردا کاملاً هیجان انگیز و فیزیکی است. روغن شرایط بهتری در جدول دارد. بر خلاف میل باطنی ام باید بگویم که متاسفانه بلاتکلیفی ما در جدول با پرچم اشتباه کمک داور و عدم تمرکز ما در بحث داوری که جزء جدایی ناپذیر فوتبال ماست ایجاد می کند. امیدوارم در هفته های اخیر از این اشتباهات کاسته شود تا خدای ناکرده حقی ناخواسته منتقل نشود و همه چیز در زمین فوتبال مشخص شود.

سرمربی تیم فجر سپاسی افزود: سیروان گوربانی، دانیال کردستانی، ابوالفضل بابایی و یوسف وکیا بازیکنان مصدوم ما هستند، در بازی آخر وکیا را از دست دادیم اما معتقدم هر بازیکنی که فردا در زمین باشد و در ترکیب تیم فجر سپاسی باشد او تمام توان و افتخار خود را مطابق دستورات و وظایف تاکتیکی خود انجام خواهد داد. انشاالله فردا بتوانیم با عزت و سربلندی زمین را ترک کنیم. رضا آقابابایی را به دلیل محرومیت نداریم.

ساراسای درباره حضور تماشاگران در بازی فردا گفت: شک ندارم که هواداران همان طور که در بازی قبلی این کار را کردند و ما را شرمنده کردند، وضعیت تیم ما را درک خواهند کرد. آنها قطعا به ورزشگاه خواهند آمد و از تیم خود حمایت خواهند کرد. تا زمانی که به شیراز نیامدم نمی دانستم تیم فجر در دل شیرازی ها اینچنین است و فردا با گرمی حضور آنها شرایط خوبی برای ما ایجاد می شود تا از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را ببریم. آنها خوشحال هستند

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به غیبت 4.5 بازیکن این تیم به دلیل مصدومیت و محرومیت، فجر در دیدار فردا مقابل نفت مسجد سلیمان مشکلی نخواهد داشت؟ وی گفت: با شرایط فعلی فجر سپاسی مسئولیت فنی این تیم را بر عهده گرفته ام، همه بازیکنان ما شرایط را می دانند و با این بسته باید بهترین ها را برای تیم فجر و شیرازی ها رقم بزنیم. ” با وجود اینکه بازیکنان باکیفیتی ندارم، اما قطعا بازیکنان ما هیچ خللی بر جای نمی گذارند. از روزی که به این تیم آمدم با کمال احترام گفتم این تیم بر اساس تفکرات مربی دیگری بسته شد و باید با همین بضاعت این سرمایه های عظیم شیرازی ها را روی سرمان نگه داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید