ما باید افزایش تعداد تاج ها را جدی بگیریم

وی افزود: باید توجه داشت که سند دولت مردمی صرفاً مانیفست کتابخانه نیست و رویکرد اجرایی دارد و همه دستگاه ها باید این سند را که درصدد اجرای آن در استان هستیم بررسی کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم این است که با همگرایی لازم برای رسیدن به هدف مورد نظر تلاش کنیم و موضوع بعدی نیازهای جامعه و دستور کار مقام معظم رهبری در بحث امید و امید آفرینی است که باید انجام شود. مورد توجه قرار گیرد

این مسئول بیان کرد: با توجه به تهدیدات و تحریم هایی که در این سال ها از سوی دشمن تجربه کرده ایم، باعث شده است که نسبت به کشورهایی که اخیراً این محدودیت ها را تجربه کرده اند، از مقاومت خوبی نیز برخوردار باشیم و روابط به گونه ای پیش برود که فرصت های بیشتری را به ما بدهد. وجود دارد این یک تهدید است.

وی گفت: افق خوبی در استان قزوین به واسطه وجود ظرفیت های استثنایی در انتظار ما است.

یکی از اصلی ترین موضوعاتی که می تواند راهگشا باشد، موضوعاتی بود که در سفر رئیس جمهور مطرح شد و تاییدات خوبی به همراه داشت و این موضوعات روند اجرایی دستگاه ها را در چند سال آینده مشخص خواهد کرد.

علایی با اشاره به اختیارات نمایندگان مجلس تاکید کرد: این نزدیکی به این معنا نیست که سلیقه خود را رعایت نکنیم و از اختیارات قانونی خود استفاده نکنیم چرا که نمایندگان شأن نظارت و پاسخگویی را دارند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین گفت: دستگاه های اجرایی استان به عنوان کسانی که بیشترین بار خدمت به مردم را بر دوش می کشند و دارای اختیارات قانونی هستند باید از این ظرفیت استفاده کنند.

این مسئول تاکید کرد: با این نزدیک شدن شاهد موفقیت در استان خواهیم بود و همه باید در قبال مردم پاسخگو باشیم و در انتصابات نیز تلاش شد بر داشته ها و نیازهای استان و صلاحیت ها، تجربیات لازم تمرکز شود. دانش و نشاط او برای ما در میان مردم اولویت داشته است.

علایی افزود: نظام جمهوری اسلامی، نظامی پویا و آینده نگر است و مدیران باید بر همین اساس عمل کنند و در حال حاضر آرامش و نشاط استان از مدیران شایسته نشأت می گیرد.

وی گفت: همه ما وظیفه داریم در جهاد تبیین شرکت کنیم و این وظیفه بر عهده همه ماست چرا که جهاد تبیین اولویت فعلی جامعه است.

استاندار قزوین گفت: به مدیران هشدار می دهم مراقب باشند حرکت های کوچک منطقه ای منجر به تحریک مردم نشود چرا که باید عزت انقلابی ما حفظ شود.

این مسئول در پایان گفت: نباید از موضوع کرونا غافل شد چرا که دوباره در حال جدی شدن است و باید تزریق نوبت سوم واکسن به پایان برسد و باید در این زمینه ملاحظات بیشتری داشته باشیم و کسانی که هنوز هیچ کدام را تزریق نکرده اند. دوز واکسن، شما باید آن را به زودی انجام دهید. اقدام به

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید