ما باید بیکاری لایه ها را کاهش دهیم

ساعت: 11:04
تاریخ ارسال: 11/02/1401
کد خبر: 1923604

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی به تشریح برنامه های دو ماهه پایانی این فدراسیون پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش همگانی، علی خلیلی با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به برنامه های این فدراسیون برای این ایام اشاره کرد و اظهار داشت: اگرچه اوج برنامه های فدراسیون همگانی در بهمن ماه خواهد بود اما برای دو ماه آخر سال برنامه های متفاوتی در نظر گرفته ایم.

وی در خصوص برنامه هایی که به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا می شود، گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده روزانه در دو استان شاهد گردش های خانوادگی و اجتماعات ورزشی خواهیم بود و در مجموع 22 شهرستان در این برنامه شرکت خواهند کرد. من کردم

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در ادامه به برگزاری لیگ چند رشته ای در این ایام اشاره کرد و گفت: از روز دوشنبه دومین دوره لیگ یوگا را آغاز می کنیم همچنین مرحله پایانی لیگ دوجبال نیز میزبانی می شود. توسط استان زنجان

علی خلیلی ادامه داد: علاوه بر این دو رویداد که از برنامه های اصلی فدراسیون است، مسابقات فریزبی قهرمانی کشور نیز در دو ماه باقی مانده از سال در زمین مسابقه برگزار می شود.

مدیرکل دفتر توسعه ورزش های همگانی با اشاره به بزرگ ترین رویداد تاریخ ورزش کشور گفت: مسابقات مینی فوتبال جام محلات با حضور ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و عموم مردم استان برگزار می شود. شوراهای ورزشی

علی خلیلی ادامه داد: همانطور که قبلا نیز گزارش داده بودیم ثبت نام برای شرکت در این دوره از مسابقات در 31 استان و 448 شهرستان آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

رئیس فدراسیون ورزش های همگانی همچنین خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های انجام شده برای همه اقشار رویدادی در نظر گرفته ایم تا بتوانیم از میزان کم تحرکی بکاهیم و تحرک بدنی افراد را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: باید با برنامه های مختلف ورزشی شادی و نشاط را به مردم هدیه کنیم و در این راستا برنامه هایی در آذر و آذر برگزار شد که شامل مسابقاتی برای کارکنان کشوری بود و میزان مشارکت کارکنان در این رویداد بی نظیر بود. بود. در تلاشیم تا هفته آخر بهمن و اوایل اسفندماه مسابقات قهرمانی کشور این مسابقه را برگزار کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید