ما با صبر و دانش تمام نقشه های آمریکا را در لبنان شکست خواهیم داد


ساعت: 09:42
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919448

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: زمانی که با دشمن اسرائیلی می جنگیدیم از همان روز اول می دانستیم که استکبار آمریکا پشت آن است. ما این دشمن را در همه جنگ‌ها شکست داده‌ایم و با صبر و دانش و درک، فارغ از آن‌هایی که فروخته‌اند، تمام نقشه‌های آمریکا را در لبنان شکست می‌دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری الاحد، هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان وی گفت: درست است که آمریکا امروز در لبنان است و آن را احاطه کرده و به کشور ما فشار می آورد و سفارت آمریکا در همه چیز دخالت می کند و درست است که در برخی مراکز سیاسی و وزارتخانه های لبنان نفوذ دارد. اما امروز حتی اگر 10 یا 20 سال یا بیشتر لبنان را محاصره کند، نمی تواند در لبنان هر کاری می خواهد بکند زیرا در آن کشور اعضای محترم، ملی گرا و مقاومتی وجود دارند. ما به حامیان آمریکا در لبنان در میان سیاستمداران، احزاب و احزابی که همیشه در همه چیز به دنبال رضایت آمریکا هستند و برخی از آنها رضایت عربستان سعودی را می خواهند، می گوییم آنچه در حال رخ دادن بود تغییر کرده است.

وی گفت: زمانی که با دشمن اسرائیلی می جنگیدیم از همان روز اول می دانستیم که استکبار آمریکا پشت آن است. ما این دشمن را در همه جنگ‌ها شکست داده‌ایم و با صبر و دانش و درک، فارغ از آن‌هایی که فروخته‌اند، تمام نقشه‌های آمریکا را در لبنان شکست می‌دهیم.

صفی الدین خطاب به کسانی که از مقاومت انتقاد می کردند، گفت: آیا پس از دانستن این که دروغ های شما هیچ فایده ای برای شما ندارد، هنوز قانع نشده اید؟ این همه نیرنگ و نفرت و تحریک علیه مقاومت هرگز به نفع شما نبوده و نخواهد بود. این اظهارات از سوی افراد نفرت‌انگیزی می‌آید که حوادث جعلی را که رسانه‌ها باور می‌کنند و منتشر می‌کنند، می‌سازند. این اقدامات برای آسیب رساندن به مقاومت است، بنابراین ما به آنها می گوییم، حتی اگر سال ها فریاد بزنید، هرگز به نتیجه نخواهید رسید. مقاومت با شعور و عقل و معرفت این قدرت را دارد که همه نقشه ها را خنثی کند و ما هرگز ضعیف نخواهیم شد. هر چه بیشتر اظهارات سیاسی خود را افزایش دهید و خود را در خارج از کشور بفروشید و از دیگران کمک بخواهید به شما می گوییم که هیچکس نمی تواند شما را نجات دهد و اگر کشور خود را دوست دارید قوانین فعالیت سیاسی، ملی و اخلاقی را رعایت کنید. از نفرین و تمسخر مردم بپرهیزید.

دیدگاهتان را بنویسید