ما با مازیار زارع قرارداد نداریم


ساعت: 17:06
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878220

یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ملوان که یکی از حامیان اصلی این باشگاه بود به حضور خود در هیئت مدیره باشگاه خاتمه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان نوری درباره شرایط باشگاه ملوان پس از صعود به لیگ برتر گفت: خوشبختانه قبل از آخرین بازی خود در لیگ یک پرداخت مالی کامل را با بازیکنان انجام دادیم و همه اعضای تیم 100 درصد قراردادشان را دریافت کردند. قهرمانی باشکوه ما شد. جایزه قهرمانی به اعضای تیم پرداخت شد و از فردای این اتفاق باشکوه به تسویه حساب های مالی باشگاه برای انجام کامل تعهدات ادامه دادیم.

وی درباره شرایط باشگاه ملوان برای فصل آینده گفت: دو روز پس از آخرین دیدارمان در مسابقات قهرمانی، جلسه مجمع باشگاه برگزار شد و در این جلسه فصل آینده و شرایط ملوان بررسی شد. پور رشید که به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه در دو فصل گذشته شرایط بسیار خوبی را برای باشگاه فراهم کرده است به اعضای جلسه اعلام کرد که دیگر شرایط حضور در هیات مدیره باشگاه را ندارد. او از این پس به عنوان یک هوادار در کنار ملوان خواهد بود و در حد توان به این تیم کمک خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: در این جلسه مسئولین محترم شهرستان سهام پوررشید این باشگاه را پیشنهاد کردند که ایشان ضمن تشکر از اعضای جلسه اعلام کردند که این سهام متعلق به مردم است و این پیشنهاد را در به هر نحوی . . آرزوی من و هر ملوانی این بود که پوررشید همچنان در این سریال حضور داشته باشد اما باید شرایط او را هم درک کنیم و بپذیریم که فعلا نمی تواند با باشگاه ملوان همکاری کند.

نوری با اشاره به اینکه تنها 50 روز تا شروع لیگ برتر باقی مانده است، گفت: به هر حال می دانید هزینه حضور در لیگ برتر با لیگ یک متفاوت است و همه مسئولان در جلسه در این باره اتفاق نظر داشتند. “ما باید هر چه زودتر به این موضوع عمل کنیم و تا به امروز زمان زیادی را از دست داده ایم. ما از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرده ایم و حضور در این فضای متفاوت نیاز به آمادگی دقیق دارد.”

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی درباره وضعیت مالی این باشگاه توضیح داد: به عنوان عضو کوچکی از باشگاه دریانوردی خواهش می کنم هر چه زودتر وضعیت مالی باشگاه مشخص شود. من سال ها در این تیم با عناوین مختلف حضور داشتم و همه ما دیدیم که باشگاه در 10 سال گذشته چقدر سخت بوده است. بدهی های انباشته سال های گذشته و مبادله باشگاه بین افراد مختلف، بدون منابع مالی مشخص. همه این عوامل دست به دست هم دادند و در نهایت منجر به سقوط ملوان و پارو زدن در گل و لای لیگ یک شد. جایی که ما به آن تعلق نداشتیم.

وی با اشاره به سابقه پربار و قدرتمند سپید انزلی گفت: ملوان از دهه 50 و اکنون که این تیم به لیگ برتر بازگشته است، پرافتخارترین و باثبات ترین باشگاه شمال کشور در سطح اول فوتبال ایران است. تلاش همه ملوانان نباید مثل قبل عمل کنیم. «هنوز نمی دانیم چه بودجه ای داریم و چقدر می توانیم برای نقل و انتقالات هزینه کنیم. هزینه ها تقریباً ثابت است، اما منابع نه، این بزرگترین سردرگمی ما در حال حاضر است.

مدیرعامل فقید باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: سرمربی ما در فصل گذشته بهترین عملکرد را داشت و نتایج و رکوردهایی که به لیگ یک منتقل شد گواه آن است اما در حال حاضر با مازیار زارع قرارداد نداریم و قطعا باید ببینیم مربی ما چه می خواهد، باید به خواسته های او پاسخ دهیم و این نیاز به یک برنامه روشن و شفاف برای آینده باشگاه دارد. قطعا مازیار زارع مانند فصل گذشته به دنبال تیمی خوب و رقابتی برای لیگ برتر است و در واقع این خواسته ما و همه ملوانان است.

نوری به وضعیت بد مالی باشگاه دریانوردی در سال‌های اخیر اشاره کرد و گفت: نمی‌خواهم دوباره بدهی بدهم که این حجم از تعهدات باشگاه در دو سال اخیر تسویه شده و باشگاه را به لبه پرتگاه برساند. ورشکستگی اتفاقی که در فوتبال ایران زیاد رخ داده و در همان ملوان شاهد آن بوده ایم، فدراسیون فوتبال محدودیت های زیادی را برای باشگاه ها اعمال می کند که یکی از نمونه های آن رسیدگی فوری به شکایات بازیکنان است که در این مدت وجود نداشته است. سالهای قبل.

وی افزود: نمونه دیگر بحث ورزشگاه است که بحث مفصلی است و عزم عمومی را در استان می طلبد. من یک فوتبالیست هستم و باشگاه دریانوردی را دوست دارم و سالهاست که به دنبال توپ هستم، هیچ ادعایی به مدیریت ندارم، تنها چیزی که می توانم به آن فکر کنم کمک به دریانوردان است و هدف دیگری ندارم. تنها آرزوی من این است که هر چه زودتر با بضاعت مالی مشخص کار را شروع کنم و با نیرو برای حضور در لیگ برتر آماده شوم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید