ما برای برد به هند رفتیم / امیدوارم گروه خود را ترک کنیم

ساعت: 21:14
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802168

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: ما برای برد به هند آمدیم و به خاطر انرژی ای که مردم برای ما فرستادند می خواستیم از این مسابقه امتیاز بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم ایراندوست در نشست خبری پس از دیدار تیم های ایران و هند در جام ملت های آسیا برای بانوان گفت: اولین بازی در مسابقات سخت ترین بازی است. با توجه به اینکه بازیکنان ما اولین حضور خود را تجربه کردند و در 4-5 ماه گذشته بازی تدارکاتی نداشتند اما بر تیم حریف مسلط بودند. همه دیدند که تیم ما تمام تلاش خود را برای دفاع از نام ایران انجام داد.

وی افزود: چون انتظار داشتیم هند تیمی قدرتمند با برنامه ریزی طولانی باشد اما کسب حداقل امتیاز برای ما بسیار مهم بود. در چند دقیقه شاید دفاع و ضدحمله می کردیم اما به خاطر انرژی ای که مردم ایران برای ما فرستادند می خواستیم امتیاز بگیریم و در مجموع برای برد به زمین رفتیم.

سرمربی تیم ملی بانوان درباره دیدار بعدی تیم ملی گفت: می دانیم چین یکی از قدرت های آسیاست و قطعا با برنامه مقابل این تیم به میدان خواهیم رفت. با این برنامه ای که از تیمم دیدم و دفاع خوبی که بازیکنانمان زدند و گل خوبی که کودایی زد، فکر می کنم دروازه تیممان را مقابل چین بسته نگه داریم.

ایراندوست تاکید کرد: من به بازیکنان تیمم ایمان دارم. ما با برنامه وارد این مسابقات شدیم و امیدواریم از گروهی که در آن قرار داریم صعود کنیم.

وی در خصوص بهترین بازیکن تیمش در این دیدار گفت: فکر می کنم همه بازیکنانم بهترین بازیکنان بودند. هاجر دباغی پشت مهاجمان بازی می کرد اما وقتی توپ می گرفتیم باید هافبک طراحی می شد و اگر توپ نداشتیم باید از هافبک های هندی می پرسید. او کار خوبی انجام داد و با وجود آسیب هایی که متحمل شد، توانست از این موقعیت موفق خارج شود. البته یکی از بهترین بازیکنان ما زهره کودایی بود که عملکرد قابل قبولی داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید