ما برای حفظ حقوق جامعه بوکس تلاش می کنیم / مقررات انضباطی را تدوین کنیم


ساعت: 14:13
تاریخ انتشار: 1401/01/31
کد خبر: 1823453

اولین جلسه کمیسیون انضباطی و حقوقی فدراسیون بوکس برگزار شد

رئیس کمیسیون انضباطی و حقوقی فدراسیون بوکس گفت: وظیفه این کمیسیون تدوین آیین نامه انضباطی و صیانت از حقوق جامعه بوکس کشور است و تلاش می کنیم با برنامه ریزی دقیق این مهم محقق شود. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، محرم عبدی پور رئیس کمیسیون انضباطی و حقوقی فدراسیون بوکس درباره حضور خود در فدراسیون بوکس گفت: من یکی از قهرمانان رشته پرورش اندام هستم و با توجه به اینکه من دارای مدرک حقوق هستم، افتخار داشتم که به عنوان مشاور حقوقی در فدراسیون ورزش روستایی کار کنم. بنا به صلاحدید آقای توری رئیس فدراسیون بوکس، من و همکارانم از جمله آقایان مهدی عبدی پور به عنوان نایب رئیس و سعید رهندجم به عنوان دبیر مسئولیت این کمیته را بر عهده گرفته ایم و امیدوارم بتوانیم گامی موفق برداریم و کمک کنیم. جامعه بوکس در کشور

وی افزود: اولین جلسه کمیسیون حقوقی انضباطی فدراسیون بوکس روز گذشته (سه شنبه 30 فروردین ماه) با حضور محمدرضا طارمی سرپرست دبیری، امیرحسین آهوان کارشناس و طاها جگانه نایب رئیس فدراسیون برگزار شد. موفق شدند و رسما کار خود را شروع کردند.

رئیس کمیته حقوقی و بوکس فدراسیون بوکس ادامه داد: تمامی اقوام و بستگانی که در این کمیته فعالیت خواهند کرد وکلایی هستند که قبلا ورزشکار یا قهرمان بوده اند و علاوه بر آگاهی کامل از قوانین، به ورزشکاران آسیب می رسانند و متوجه می شوند. .

عبدی پور بیان کرد: وظیفه این کمیسیون تدوین آیین نامه انضباطی و صیانت از حقوق جامعه بوکس کشور است و تلاش داریم با برنامه ریزی دقیق این مهم را اجرایی کنیم. خدای نکرده در ماه های آینده بتوانیم با سرپیچی از کمیته ها و هیئت های استانی به این بستگان کمک کرده و از حقوق آنها دفاع کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید