ما برای قهرمانی به جام ملت‌ها نمی‌رویم، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم/به حاشیه‌های اطراف تیم ملی عادت کرده‌ایم

ساعت: 13:14
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795820

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: از زمانی که وارد ازبکستان شده ایم، دور و بر تیم ملی رفت و آمد کرده ایم و به آن عادت کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در تمرین صبح امروز گفت: شرایط تیم بسیار عالی است اما اگر منطقی به شرایط نگاه کنیم برای برد به هند نمی رویم بلکه کار خودمان را انجام می دهیم. بهترین کار من 22 سال است که ورزش حرفه ای انجام می دهم اما از ماه می 1400 برابری کامل در اردوهای ما برای مردان وجود دارد و همه وعده ها عملی شده و جوایز نیز پرداخت شده است. اردو متاسفانه لغو شد

ایراندوست ادامه داد: برای بازی تدارکاتی با 14 کشور تماس گرفتیم. حدود 80 درصد آنها ایران را تیم قدرتمندی نمی دانند چون از جدول رده بندی خارج است. البته ما در راه مسابقات قهرمانی آسیا هستیم تا نشان دهیم چه رقیبی هستیم. آنها یک بازی دوستانه خوب را باختند. اینها اتفاقاتی است که در گذشته رخ داده و عواقب آن را دیده ایم. روانشناس تیم در کمپ 3-4 جلسه با بازیکنان صحبت می کند و ذهن آنها را آماده می کند. انتظارات مسئولان به ما روحیه و انگیزه بیشتری می دهد. من هرگز ندیده ام که تیمی بخواهد حقانیت خود را ثابت کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: انگیزه داریم اما برای قهرمانی به مسابقات نمی رویم. هند در برزیل شرکت کرده است، چین 8 بار قهرمان آسیا شده و در جام جهانی و المپیک شرکت کرده است. چین تایپه نیز در رده بندی بالاتر از ما قرار دارد. ما گروه را ترک خواهیم کرد و چیزهای خوب را درک خواهیم کرد. از زمانی که به ازبکستان آمدیم دور تیم ملی بودیم و به آن عادت کردیم. ترکیب 23 نفر اعزامی به مسابقات 3 روز قبل از حرکت مشخص می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید