ما بهترین بازی را انجام می دهیم، اما آنچه را که لیاقتش را داریم به دست نمی آوریم


ساعت: 21:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816161

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و گل گهر پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر گاله نویی درباره دیدار گل گهر سیرجان مقابل سپاهان اصفهان گفت: سپاهان باشگاه بزرگی است و محرم نویدکیا آینده بسیار درخشانی خواهد داشت. سپاهان بازیکنان خیلی خوبی دارد و من آنها را می شناسم. می دانم بازی بسیار سختی داریم اما گل گهر هم هستیم و بهترین بازی ها را ارائه می دهیم.
وی با تمجید از شاگردانش گفت: با وجود اینکه بهای زحماتمان را نمی گیریم اما آنها همه بازی ها و کارهای تاکتیکی را تحسین می کنند و به نظرم بازی تاکتیکی خیلی خوب است. خوشحالم که با تیمی بازی می کنم که فوتبال تمیز و خوبی بازی می کند و شرایط زمین به گونه ای است که می توانیم شاهد یک دیدار عالی باشیم. نتیجه دست خداست.
سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به نقاط قوت طلایی این تیم گفت: هافبک و هافبک سپاهان را می توان دو نقطه قوت این تیم دانست و در این مدت با بازیکنان کار کردیم تا رابطه این دو را قطع کنیم. . در این شرایط به یکی از اهداف خود می رسیم. ما برای پیروزی در این مسابقه تلاش خواهیم کرد.
کالانوی در خصوص غایب گل گهر برای دیدار با سپاهان خاطرنشان کرد: محروم نیستیم اما مهدی تیکداری و علیرضا علیزاده مصدوم هستند و وضعیت علیزاده امشب مشخص می شود.

خداحافظ: گل گهر تیم قابل احترامی است

محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی سپاهان – گل گهر سیرجان گفت: فردا یکی از مهمترین دیدارهای فصل خود را برگزار می کنیم. بازیکنان قلعه نویی و گل گهر نیازی به تعریف من ندارند و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران در گلگهر کار می کند. این تیم بازیکنان باکیفیتی دارد و در ساختار تهاجمی و دفاعی فوق العاده خوب است. گل گهر چندین موقعیت به حریف می دهد و سعی می کند با یک بازی خوب موقعیت های خوبی خلق کند. گل گهر سیرجان تیم فوق العاده قابل احترامی است و بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت و با گل گهر فراموش نکردیم که بازی فوق العاده جذاب و سختی بود. همه 20 بازیکن در لیست تیم باید بدانند که باید تمرکز زیادی داشته باشند تا به تیم کمک کنند. امیدوارم خوب بازی کنیم و سه امتیاز کامل را کسب کنیم.
سرمربی سپاهان درباره غیبت های تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: محروم نیستیم اما یاسین سلمانی و جلال الدین علی محمدی را نخواهیم داشت. آرایشگر وضعیت خوبی دارد و آموزش های اولیه را شروع کرده است. وضعیت مسعود ریگی خیلی بهتر شده و پزشکان در تلاش هستند تا از بازی بعدی به سپاهان کمک کنند.
نویدکی در پاسخ به این سوال که آیا شما هم همین فلسفه تهاجمی را دنبال می کنید، گفت: ما همین روند را ادامه می دهیم. این تیم در چند هفته اخیر در موقعیت یابی و ضربات پایانی عملکرد خوبی داشته و امیدواریم مقابل گل گهر نیز همین کار را انجام دهیم. می دانیم که حریف ساختار دفاعی بسیار خوب و منظمی دارد و ایجاد موقعیت برای گلزنی مقابل او سخت است. ما باید تمام تلاش خود را برای خلق موقعیت های خوب و ارائه فوتبال خوب انجام دهیم.
سرمربی سپاهان در پاسخ به اظهارنظر یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه چند سال پیش از سرمربی فعلی گل گهر سیریان نام برده می شد، گفت: کاله نوی یکی از بهترین مربیان تاریخ لیگ برتر است. من دو سال شاگرد او بودم و تجربیات زیادی از این مربی کسب کردم و در این دو سالی که کلاه نوی سرمربی سپاهان بود، بیشترین توجه را به بازیکنان داشت و من بیشترین بازی را انجام دادم. .
او گفت: من هنوز هم همین سبک را در تیم دارم و نمی خواهم زندگی و آینده بازیکنانم را برای یک بازی یا پیروزی دیگر خراب کنم. مصدومان برای من بسیار مهم هستند و برای بازگشت به زمین نیاز به بهبودی کامل دارند. تیم های قلعه نویی همیشه در تلاش برای حمله بودند و از نظر گلزنی جزو بهترین تیم های لیگ بودند. هیچ کس به راحتی چنین آماری را به دست نمی آورد و قطعا تلاش کرده است. امتیازات لازم را هم گرفتیم و امیدوارم همچنان به بازیکنان کمک کنیم تا شرایط بهتری داشته باشند.
نویدکی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد با تیم های هجومی یا دفاعی بازی کند، گفت: مربی باید قبول کند که تیم های مختلف با سبک های مختلف می توانند مقابل او بازی کنند. اینکه بگویم کدام روش را دوست دارم کمکی به من نمی کند و باید با تصمیمات درست به تیم کمک کنم. تیم های قلعه نویی خوب هستند و سعی می کنند خوب بازی کنند.

این شرایط جلسات را جذاب و سخت می کند.
وی افزود: هر دو تیم شانس مساوی برای برد دارند و اینطور نیست که چون در خانه بازی می کنیم شانس بیشتری برای برد داشته باشیم. تیمی که از فرصت ها استفاده کند و تمرکز بیشتری داشته باشد می تواند برنده شود.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید