ما به اندازه کافی جنگنده نبودیم


ساعت: 09:49
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1854982

سرمربی و بازیکنان تیم ملی والیبال پس از شکست مقابل هلند در لیگ ملت ها صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی والیبال ایران جمعه شب (۳۰ خرداد) در دومین دیدار خود در لیگ ملت‌ها در سال ۲۰۲۲ مغلوب هلند شد تا اولین شکست تیم جوان کشورمان در این رقابت‌ها را به ثبت برساند. پس از پایان بازی مربی و بازیکنان تیم ملی ایران صحبت کردند.


عطایی: در دفاع خوب نبودیم

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مقابل هلند خوب بازی نکردیم و متاسفانه در کارهای هجومی و دفاعی ضعیف عمل کردیم.

عطایی پس از بازی ایران مقابل هلند گفت: خوب بازی نکردیم و متاسفانه در کارهای هجومی و دفاعی بسیار ضعیف عمل کردیم. اگرچه می‌دانستیم این تیم چگونه کار می‌کند، اما نمی‌توانستیم بفهمیم دنبال چه هستم.

وی ادامه داد: در سرویس و پذیرایی وضعیت قابل قبولی داشتیم اما با وجود اینکه سرویس های خوب تیم ایران باعث شد آنها 30 درصد شوند اما کار تهاجمی آنها بیش از 70 درصد بود و نتوانستیم آنها را در دفاع مهار کنیم. “

عطایی با اشاره به حضور بازیکنان جوان در این مسابقات گفت: بازیکنان جوان خیلی خوب بازی کردند. 5 بازیکن تیم برای اولین بار در لیگ ملت ها حضور دارند و سعی می کنیم از این مسابقات تجربیات خوبی کسب کنیم تا مسیر را ادامه دهیم و بازی به بازی بهتر شویم تا در مسیر سخت به خوبی پیشرفت کنیم.


* رمضانی: هلند با تجربه بیشتری بازی می کند

علی رمضانی مهاجم تیم ملی والیبال ایران گفت: هلند به دلیل تجربه بیشتر عملکرد بهتری نسبت به ایران داشت و متاسفانه بازیکنان ایران اسیر بی تجربگی خود شدند.

رمضانی بعد از بازی ایران مقابل هلند گفت: بازی خوبی بود. هلند به دلیل تجربه بیشتر بهتر از تیم ایران کار کرد و متاسفانه گرفتار بی تجربگی خود شدیم. ما تمام تلاش خود را کردیم و امیدواریم در مسابقات آینده این اتفاق نیفتد و بتوانیم آنچه را که هستیم ارائه دهیم.

سیزدهمین بازیکن ایرانی با اشاره به تجربه بین المللی خوبی که با حضور در لیگ ملت ها کسب خواهد کرد، گفت: این مسابقات بالاترین سطح ممکن را دارد. امیدوارم بتوانیم تجربه خود را افزایش دهیم و در مسابقات آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.


وادی: ما به اندازه کافی جنگنده نبودیم

محمدطاهر وادی پاسور، ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد که تیم ملی در دیدار بعدی با سایرین و تدابیر کادر فنی قدرتمندتر به نظر می رسد.

محمد طاهر وادی پس از بازی ایران مقابل هلند گفت: نتوانستیم خوب کار کنیم و بازیکنان به اندازه کافی جنگنده به نظر نمی رسیدند. تیم آنها (هلند) بهتر بازی کرد و توانست برنده مسابقه باشد.

وی ادامه داد: هلند دو بازی را باخت و در بازی سوم قدرتمند بود اما تیم ایران یک بازی برد و ما احساس کردیم به راحتی می توانیم آن بازی را ببریم.

وادی در پایان گفت: خدای نکرده با بقیه و تدابیر کادر فنی در مسابقات بعدی قدرتمندتر به نظر می رسیم و پیروز می شویم.


* تاثیر: هلندی ها از دو بازی گذشته فراتر رفته اند

مهدی جلوه، مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد که تیم هلند با تمام وجود به مصاف ایران آمد و پس از دو بازی اخیر خود در لیگ ملت ها به میدان رفت.

مهدی جلوه پس از پیروزی تیم هلند مقابل ایران گفت: در دو روز استراحتی که داشتیم تیم هلند را به خوبی آنالیز کردیم و تمرینات لازم را برای رویارویی با این تیم انجام دادیم.

وی با بیان اینکه شرایط بازی خوب بود و بازی خوب شروع شد، گفت: تیم هلندی که در دو بازی قبلی شکست خورده بود با تمام توان به دیدار با ایران آمد. خب او هم تیم ایران را آنالیز کرده بود و خارج از بازی های قبلی اش عمل کرده بود.

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: متاسفانه نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسیم اما با ریکاوری و تمرکز بهتر خود را برای مسابقات بعدی آماده می کنیم.

جلوه با بیان اینکه بازیکنان ایرانی در هر بازی تمام تلاش خود را انجام می دهند، افزود: تلاش می کنیم دل مردم ایران را شاد کنیم زیرا این افراد شایسته شادی هستند. ما تا آخرین نفس تمام تلاش خود را می کنیم و بقیه دست خداست.


* پیاتزا: ما با تجربه تر بودیم و به این پیروزی نیاز داشتیم

روبرتو پیازا سرمربی تیم ملی والیبال هلند گفت: در دو بازی اخیر شرایط خوبی نداشتیم و باید در بازی با ایران پیروز می شدیم. به همین دلیل برای هر امتیازی جنگیدیم.

روبرتو پیاتزا پس از پیروزی 3 بر صفر مقابل ایران گفت: در دو بازی اخیر شرایط خوبی نداشتیم و باید آن بازی را می بردیم. به همین دلیل برای هر امتیازی جنگیدیم و بردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ایرانی خیلی جوان بودند و ما از برخی از آنها اطلاع چندانی نداشتیم. با این حال سعی کردیم در طول مسابقه آنها را آنالیز کنیم. عامل تجربه نیز در این دیدار به هلند کمک زیادی کرد تا به هدفمان برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال هلند با تاکید بر اینکه رقابت ایران و تیمش جذاب بود، افزود: تماشاگران از تماشای این دیدار لذت بردند و به هر حال این مسابقه برای ما تمام شده است و از این پس باید خود را برای مسابقات آماده کنیم. مسابقات آتی و پرتنش.” بیایید آماده شویم.


* عبدالعزیز: ایران بازیکنان مستعدی دارد

نیمیر عبدالعزیز کاپیتان تیم ملی هلند و موفق ترین بازیکن این تیم در دیدار مقابل ایران گفت: تیم ایران بازیکنان مستعد و بسیار خوبی دارد و مطمئن هستم که این تیم در لیگ برتر نتیجه خوبی خواهد گرفت. ملت ها.”

نیمیر عبدالعزیز پس از پیروزی هلند مقابل ایران گفت: بازی بسیار خوبی بود. هلند دو بازی بسیار سخت داشت. به همین دلیل بازی مقابل ایران برای ما بسیار مهم بود و فکر می کنم خوب بازی کردیم.

این بازیکن با ابراز رضایت از نتیجه، گفت: ایران بازیکنان بسیار خوبی دارد. میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و امین اسماعیل نژاد و دیگر بازیکنان ایرانی کیفیت بالایی دارند. درست است که ایران تیم بسیار خوبی دارد اما عملکرد امروز تیم هلند کمی بهتر بود.

عبدالعزیز در پایان خاطرنشان کرد: تیم ایران بازیکنان مستعد و بسیار خوبی دارد و مطمئنم در این مسابقات نتیجه خوبی کسب خواهند کرد. امیدوارم در دیدارهای پیش رو که اولین آن یکشنبه برابر استرالیا خواهد بود، نتیجه خوبی کسب کنم.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید