ما به دنبال استفاده از تجربیات ارزشمند ایران هستیم


ساعت: 15:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808744

رئیس فدراسیون تکواندو عراق گفت: مسئولان فدراسیون تکواندو ایران تلاش زیادی برای کمک به تکواندو عراق انجام داده اند و تلاش می کنیم از تجربیات ارزشمند ایرانی ها استفاده کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ابراهیم جبار رئیس فدراسیون تکواندو عراق روز گذشته (یکشنبه 24 بهمن ماه) ضمن بازدید از امکانات و تجهیزات این فدراسیون و مرکز جهانی تکواندو ایران از اردوی تیم ملی این کشور بازدید کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو عراق گفت: روابط بسیار خوبی با فدراسیون تکواندو ایران داریم و حمایت های سید محمد پولادگر برای رشد و توسعه تکواندو عراق بسیار موثر بوده است.

وی افزود: در حال حاضر با محمدرضا یاری به عنوان سرمربی تیم تکواندوی عراق قرارداد بسته ایم و ناصر نعمتی نیز در کنار وی است. تکواندوکاران کشورمان با تمریناتی که گذرانده اند پیشرفت چشمگیری داشته اند و تلاش می کنیم در این مسیر بهتر شویم.

رئیس فدراسیون تکواندو عراق گفت: با حضور در ایران و همکاری دوجانبه سعی داریم از تجربیات تیم تکواندو و مربیان آن در قسمت های کیوروگی و پومسه بیشتر استفاده کنیم. ما قصد داریم از تجربه ایران در بخش پوکه نیز استفاده کنیم.

جبار گفت: تکواندوی ایران بسیار قوی است و مذاکرات مقدماتی برای برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی تکواندو ایران انجام شده که برای رشد تکواندوی عراق بسیار مفید خواهد بود.

وی افزود: ایران در اسفندماه میزبان سه رویداد بین المللی، جام باشگاه های آسیا، جام فجر و جام جهانی فدراسیون تکواندو به میزبانی جزیره کیش خواهد بود و در نظر داریم در سه رویداد حضور داشته باشیم.

رئیس فدراسیون تکواندو عراق گفت: مسئولان فدراسیون تکواندو ایران تلاش زیادی برای کمک به تکواندو عراق انجام داده اند و تلاش می کنیم از تجربیات ارزشمند ایرانی ها استفاده کنیم.

جبار گفت: پس از فوتبال، تکواندو در عراق بسیار محبوب است. استعدادیابی در این کشور در گروه سنی اصلی است و کودکان بسیار بهتر از بزرگسالان هستند. در قسمت کیوروگی اقدامات خوبی انجام شده است اما در قسمت پومسه مشکلاتی داریم که به دنبال رفع آن هستیم.

رئیس فدراسیون تکواندو عراق در پایان گفت: امکانات موجود در تکواندو ایران برابر با کره جنوبی، زادگاه تکواندو است و همه این تجهیزات با تلاش سیدمحمد پولادگر، رئیس سابق ایران به دست آمده است. رسیدن پولادگر برای رشد تکواندو در آسیا به ویژه عراق تلاش زیادی می کند و امیدوارم رئیس جدید این فدراسیون به راه خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید