ما به دنبال مکان های بیشتری در فدراسیون جهانی بدنسازی هستیم


ساعت: 17:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916450

نشست خبری مسابقات جهانی بدنسازی و فیتنس جوانان برگزار شد

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام گفت: ذهن سالم در بدن سالم است و بدنسازی و آمادگی جسمانی می تواند نقش مهمی برای جوانان و آینده آنها داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایران از 16 تا 20 آذرماه میزبان 3 رویداد بین المللی به طور همزمان از جمله مسابقات قهرمانی جوانان جهان، جام جهانی پیشکسوتان و مسابقات قهرمانی جهان تناسب اندام خواهد بود.. نشست خبری این مسابقات جهانی با حضور رافائل سانتونها رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام و مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این نشست مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: چه خوب است که رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام برای میزبانی و برگزاری این مسابقات به ایران اعتماد کرده است.تمام تلاش ما این است که این میزبانی خوب است ما و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران با هم هستیم و پیشنهاد میزبانی رویدادهای مهم را داده ایم و به دنبال مکان های بیشتری در فدراسیون جهانی بدنسازی هستیم. یقین دارم در ایران شاهد مسابقات خوب زیادی خواهیم بود و کشورمان می تواند میزبان شایسته ای از این مسابقات باشد..

هاشمی افزود: از میزبانی فدراسیون جهانی پرورش اندام تشکر می کنیم و امیدواریم دوباره در این زمینه به ما اعتماد کنند. همچنین امیدوارم در فدراسیون جهانی جایگاه های بهتری داشته باشیم که در این زمینه از هر نظر حمایت می کنیم.

در این نشست رافائل سانتونا رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام گفت: حضور امروز در ایران و در کمیته ملی المپیک کشورتان افتخار بزرگی است و تلاش می کنیم مسابقات جهانی جوانان را به خوبی برگزار کنیم. همه مسابقات جذاب هستند، اما چالش تناسب اندام یک فرصت جدید است.

وی افزود: آمادگی جسمانی و بدنسازی را ورزش نمی دانیم. زیرا می توانند در تمامی رشته ها نقش موثری داشته باشند. اگرچه مسابقات هنوز شروع نشده اما از میزبانی خوب ایران خرسندیم و میزبانی دیگر خواهیم داشت. در این راستا اطلاعات تکمیل شده و از طریق انجمن جهانی خبرنگاران ورزشی این موضوع به خوبی در رسانه ها منعکس خواهد شد..

سانتونخا درباره برنامه های حمایتی فدراسیون جهانی از فدراسیون بدنسازی ایران گفت: 203 عضو داریم که تعدادی از آنها از ایران فدراسیون جهانی هستند..

رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام با بیان اینکه ایران فرصت های خوبی دارد و سعی می کنیم از آنها به خوبی استفاده کنیم، درباره دیدار با مسئولان ورزش ایران تاکید کرد: امروز با دبیرکل کمیته ملی المپیک جلسه ای داشتم و با هم دیدار کردم. وزیر ورزش ایران صحبت می کنم.

وی در خصوص حمایت های فدراسیون ایران گفت: نگاه ویژه ای به چالش های موجود در ورزش دانشگاهی و آمادگی جسمانی داریم. ذهن سالم در بدن سالم است و این ورزش می تواند نقش مهمی برای جوانان و آینده آنها داشته باشد. امسال با وجود مشکلات اقتصادی دنیا و البته جنگ در برخی کشورها رکوردی در برگزاری مسابقات داشتیم. به همین دلیل ممکن است شاهد کاهش یا افزایش تعداد شرکت کنندگان در رویدادهای مختلف باشیم.

وی در پایان گفت: ما 8000 رویداد ورزشی را به پایان رسانده ایم و قصد داریم روند موفقیت خود را ادامه دهیم..

دیدگاهتان را بنویسید