ما تل آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد


ساعت: 15:32
تاریخ انتشار: 1401/05/14
کد خبر: 1888072

یکی از اعضای شورای مرکزی جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان به تهدیدات اخیر آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اینترنتی قدس العربی، شیخ نبیل کاووک از اعضای شورای مرکزی جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان به تهدیدات اخیر آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی پاسخ داد.

آویگدور لیبرمن، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی اخیرا گفته است که اگر حزب الله به میدان گازی کاریش حمله کند و جنگ جدیدی را آغاز کند، باید ضاحیه (جنوب بیروت) را نابود کنیم.

در همین راستا شیخ نبیل کاووک یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد: رژیم صهیونیستی توانایی ایجاد معادلات نظامی را ندارد و سران این رژیم به خوبی می دانند که در جنگ احتمالی آینده چه چیزی را از دست خواهند داد. چندین برابر آسیبی است که به لبنان وارد شده است.

وی در ادامه به پیشنهاد معادله نظامی جدید علیه رژیم صهیونیستی پرداخت و تاکید کرد: اگر رژیم صهیونیستی برای تخریب حومه اقدام کند، تل آویو را با خاک یکسان می کنیم.

شیخ نبیل کاووک تاکید کرد: تصاویر ویدئویی که مقاومت لبنان چند روز پیش منتشر کرد، پیام روشنی برای رژیم صهیونیستی دارد. پیام ما این است که مقاومت آماده جنگ است و موشک های آماده برای هدف قرار دادن کار خود و فراتر از آن دارد. انجام شده.

یکی از اعضای شورای مرکزی حزب الله لبنان تاکید کرد: اگر سران رژیم صهیونیستی می دانستند حزب الله چه برنامه هایی برای تاسیسات راهبردی رژیم صهیونیستی در بخش های مختلف گازی، نفتی و نظامی دارد، قطعا شب ها نمی خوابند!

دیدگاهتان را بنویسید