ما حساسیت خاصی نسبت به ایران داریم

ساعت: 12:25
منتشر شده در: 14/03/08
کد خبر: 1778815

رئیس کمیته ملی المپیک با رئیس فدراسیون جهانی پرورش اندام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، در حاشیه بیست و پنجمین اجلاس انوخ (کمیته های ملی المپیک جهانی) ، رافائل سانتونیا ، رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی با رضا صالحی امیری ، رئیس کمیته ملی المپیک دیدار کرد. . کشور ما

صالحی امیری در این نشست تاکید کرد: تمرینات بدنسازی باید تمیز و به دور از هرگونه آلودگی (دوپینگ) باشد و برای رسیدن به این هدف باید برنامه ای برای روند تمرینات پاک در فدراسیون بدنسازی تدوین کرد زیرا در صورت عدم انجام، فدراسیون بدنسازی هم در سطح ملی و هم در سطح جهانی آسیب خواهد دید.

رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان ادامه داد: با توجه به رویدادهایی که در کشور برگزار می کنیم و همچنین اعزام ورزشکاران خود به مسابقات خارج از کشور ، انتظار داریم حمایت بیشتری از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران داشته باشید.

پس از این دیدار ، رافائل سانتونیا ، رئیس فدراسیون جهانی بدنسازی که از سفر به ایران ابراز رضایت کرد ، گفت: بدنسازی ایرانی موقعیت بسیار خوبی دارد و یکی از قطب های اصلی است و ورزشکاران ایرانی نیز بسیار با انگیزه هستند. ” به همین دلیل ، ما نسبت به ایران حساسیت خاصی داریم و قطعاً از آن حمایت می کنیم.

وی افزود: در سفر به ایران با ایجاد آکادمی در ایران برای برگزاری دوره های آموزشی در منطقه موافقت کردیم و در نشست بعدی فدراسیون جهانی این موضوع را تأیید می کنیم تا ایران به مرکز آموزشی در منطقه “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید