ما در این 5 سال به پذیرش انواع ظلم عادت کرده ایم / حریف ما روی زمین نیستند، از بیرون کار می کنند!


ساعت: 22:53
تاریخ انتشار: 14/08/12
کد خبر: 1811897

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از بازی با نساجی از سازماندهی نظام جذب انتقاد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صالح مصطفوی سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از جدال با نساجی گفت: تیم نساجی تیم بسیار خوب و با برنامه ای است و از معدود تیم هایی است که به اندازه کیفیتش امتیاز کسب نکرده است. در بازی مقابل پرسپولیس هم کیفیت آنها را دیدید و در آن بازی یک گل واقعی زدند.

وی ادامه داد: فردا بازی بسیار سختی داریم. ما در برابر شرایط ظالمانه ای که بر ما تحمیل شده است، هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد. بچه ها تقسیم می شوند تا به قلب بخشی از جامعه تبدیل شوند که تنها گناهشان حمایت از استقلال و رسیدن به نتیجه مطلوب است.

او درباره تغییر سیستم گفت: اینجا اجازه اظهار نظر در این مورد را ندارم اما شرایطی که برای استقلال ایجاد شده خاص و نادر است. فکر نمی کنم در لیگ برتر چنین اتفاقی افتاده باشد که وقتی نقل و انتقالاتی انجام نمی شود، دو بازیکن یک تیم را ببرند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در این خصوص تاکید کرد: ما در این 5، 6 سال عادت کرده ایم انواع ظلم ها را بپذیریم. هر ظلم و بی عدالتی اگر باید شروع شود از تیم ما شروع می شود. پاسخ این است که ما روی زمین تلاش می کنیم.

وی در خصوص وضعیت جان باختگان و محرومان گفت: ابوالفضل جلالی مجروح و محروم است که بر ما تحمیل شده است و می دانید.

مصطفوی درباره صحبت های معاون وظیفه تصریح کرد: بحثی که مدیریت باشگاه می دانست یا نمی دانست، بهتر است با مدیریت باشگاه صحبت شود. مشکل اینجاست که به نظر می رسد استقلالی ها استثنا هستند چرا که در تاریخ لیگ برتر این اتفاق نیفتاده است که در نیم فصل بازیکنی تعیین شود.

وی همچنین اذعان داشت: از صحبت های آقای باران چسمه وام می گیرم که می گفت اگر یک فرد عادی هم مشکل خانوادگی داشته باشد و بخواهد دو سه ماه بعد استخدام شود هیچ اتفاقی نمی افتد و معمولا درخواستش پذیرفته می شود. “. حالا دو بازیکن ملی پوش این کشور که برای این کشور زحمت کشیدند و پارسال بازی های درخشانی در لیگ قهرمانان و عربستان انجام دادند و ما پنج گل به الاهلی زدیم، گفتند آن موقع سرباز وطن نبودند. الان دو ماه پیش و قبل از خدمت باید برن سربازی تا استقلال ضربه بخوره و میلیون ها هوادار ناراحت بشن؟ چرا؟ چون حریف ما در زمین نبودند و می خواهند خارج از زمین کار کنند؟ آنها از نتیجه استقلال ناراحت هستند و ما در این مورد چیز دیگری نمی فهمیم.

او به بازیکن جدید گفت: ما یک سهمیه بزرگسالان خالی داریم. آقای مجیدی هم توجه ویژه ای به تیم امید دارد و احتمالا از بازیکنان امید هم استفاده خواهیم کرد. در حالی که بازی های مارس به اندازه بازی های مارس قبلی فشرده نیستند. حالا بعد از نساجی با فاصله شش روزه با گل گهر و با فاصله شش روزه دوباره با نفت آبادان بازی می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در حالی که در نیم فصل اول فاصله بازی ها پنج روز بود، اما دو تیم پشت سر ما چهار روز اختلاف داشتند. فکر می کنم مثنوی هفتاد من باشد.

مصطفوی در نهایت درباره وریا گفوری گفت: در بازی قبلی گفتم آقای مجیدی در این مورد صحبت کرده و توضیح جدیدی در این زمینه ندارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید