ما در حال حاضر 70 درصد در نوسازی و ساخت ناوگان راه آهن پیشرفت کرده ایم


ساعت: 12:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۹
کد خبر: 1919015

مجری راه آهن گفت: در سه ماه پاییز رکورد نوسازی ناوگان به ثبت رسید و در 9 ماهه امسال بیش از 70 درصد در نوسازی و ساخت ناوگان ریلی پیشرفت داشته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ میعاد صالحی مدیرعامل راه آهن در نشست خبری در مراسم نوسازی پارک راه آهن با تشکر از بخش خصوصی گفت: این ناوگان داخلی بوده و 8 تولیدکننده داخلی وجود دارد.

وی همچنین گفت: در این سه ماه از پاییز رکورد نوسازی پارک به ثبت رسید و در 9 ماه امسال بیش از 70 درصد در نوسازی و احداث پارک راه آهن پیشرفت داشته ایم.

میاد صالحی گفت: انشالله مشکلات راه آهن حل و جذابیت حمل و نقل ریلی افزایش می یابد. ماده 12 تاکنون موفق به جذب سرمایه گذاری در بخش ریلی شده است.

وی افزود: آنچه در سال گذشته به راه آهن واگذار شد بیش از 2 هزار میلیارد بدهی بود اما در دولت سیزدهم 20 درصد افزایش ناوگان مسافری داشته ایم. کرونا تمام شده است و باید خدمات رسانی به مردم را در نظر گرفت و تاکنون 50 درصد بیشتر از سال های گذشته جابجا شده است. ما تاکنون به معیارهای ارزشمندی دست یافته‌ایم و امروز تأخیر سفر را 22 درصد کاهش داده‌ایم.

مدیرعامل راه آهن در ادامه گفت: در دولت تدبیر و امید در حوزه ریلی اقدامات خوبی انجام دادیم و گام بلندی برای افزایش جذابیت صادرات و واردات ریلی برداشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید