ما سخت بازی می کنیم و سعی می کنیم به فوتبال کمک کنیم


ساعت: 23:11
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838857

سرمربیان شهر هودرو و پیکان در نشست خبری پس از دیدار هفته بیست و هفتم که با تساوی به پایان رسید صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ داوید سید عباسی سرمربی هودرو سیتی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل پیکان گفت: از هوادارانمان تشکر می کنم و هیجان خاصی به بازی دادند. آنها تا دقیقه 90 دست از تشویق بازیکنان ما برنداشتند اما شرمنده بودیم که نتوانستیم جواب محبت آنها را با پیروزی بدهیم.

وی ادامه داد: ما موفق شدیم این دیدار را به خوبی مدیریت کنیم. در چند صحنه اعتراض کردیم که بعدا بفهمیم اشتباه بوده یا نه اما فکر می کنم اگر داور کمتر دقت می کرد می توانست در یک صحنه با کارت زرد دوم بازیکن پیکان را اخراج کند. بازی صحنه خاصی نداشت و در صحنه آخر که ضربات پنالتی بود در شلوغی این درگیری ها اتفاق افتاد اما عادی نبود. مهم نیست کارشناسان چه می گویند، چون بازی تمام شده و به درد ما نمی خورد.

سرمربی هودرو سیتی خاطرنشان کرد: امروز باید بازی را تمام می کردیم و کارمان را می کردیم. در این مدت همه بدشانسی ها را آوردیم، گله های بد را خوردیم و فقط امیدوارم خدا گناهانمان را کم کند اگر آنها را در نظر بگیریم. چون این دنیا رنج های زیادی کشیده است و آن دنیا از گناهان من می کاهد. از بازیکنان تیمم تشکر می کنم و می دانم که کار آنها بسیار سخت است. زمانی که بازیکن بودم، تجربه تجزیه تیم هایی را داشتم که چنین گل های بدی به ثمر رساندند، اما بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و توانستند گل های خورده را جبران کنند. در مقابل تیم پیکان که تیم بسیار خوبی است و یکی از تیم های پرتلاش لیگ است که حتی تیم های خیلی خوبی هم می برد.

سید عباسی با تمجید از بازیکنانش گفت: موفق شدیم با پیکان برخورد کنیم و بعد از گل بدی که زدیم بچه ها بازی را جبران کردند. من می گویم همه بدشانسی ها را به دنیا آوردیم و او اصلاً شانس خود را به ما نشان نداد و در بازی نفت مسجد سلیمان مردیم. کل موقعیت گل را خراب کردیم و روزی نگذشت که آب خوش از گلویمان پایین بیاید. ما خیلی راحت گل می زنیم، اما باز هم دست بچه های ما که جبران بازی را می کرد، درد نمی کند و حتی می توانستیم مسابقه را ببریم.

وی با بیان اینکه شهرستان هودرو سه دیدار سخت دارد و آیا امیدی به ماندگاری در قهرمانی دارد یا خیر گفت: در همه مسابقات با تمام توان و تلاش خود به میدان می رویم. ما هرگز تیمی “شکست خورده” نبوده ایم. شاید “شکست” خورده ایم، اما هرگز “شکست” نداشته ایم و بازنده نبوده ایم. اولین مشکل این است که به بازیکنم هم می گویم وجدانش را کنار بگذار و قضاوت مردم و کارشناسان را رها کند. مهمترین چیز این است که وجدان راحت داشته باشید. ما همیشه بیشتر تلاش می کنیم و امروز یک گل بد زدیم و همانطور که گفتم همه بدشانسی ها نصیب ما شد.

سیدعباسی در خصوص اینکه آیا باشگاه مطالبات بازیکنان را پرداخت کرده است یا خیر، گفت: هفته گذشته باید پرداختی انجام می شد که نشد و مدیریت باشگاه قول داد که پول به باشگاه بیاید نه اینکه بیاید. وی ادامه داد: ما این هفته 100 درصد قول دادیم و امیدواریم مطالبات پرداخت شود، زیرا بازیکنان ما با تمام ایرادات و بدخواهان کار خود را انجام می دهند و باید به حق خود برسند. در باشگاه این هفته مبالغ قابل توجهی در راه است که طبق قرارداد آنها توزیع می شود.

وی با بیان اینکه هیچ خبری از فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه نیست و تیمی را که از مشهد برده به وضعیتی رسانده است که تیم در شرایط خوبی نیست، گفت: آخرین باری که با آقای حمیداوی صحبت کردم، شب عید بود. فقط تبریک گفتیم شناسه من تاکنون با آقای حمیداوی صحبت نکرده ام، زیرا ایشان با من کاری ندارند. آقای حمیداوی سرپرست باشگاه هستند و من کارمند هستم و با سرپرست تیم و آقای حیدرپور که مدیرعامل باشگاه هستند در ارتباط هستم. ما یک سلسله مراتب داریم و من با آقای حمیداوی صحبت نکرده ام.

سید عباسی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دو هفته پیش در پاسخ به شایعه دستگیری حمیداوی گفته بود دو روز پیش با وی صحبت کرده است، گفت: نه، گفتم با آقای شیرزاد صحبت کردم و از خود آقای حمیداوی پرسیدم که عصر عید تا اینکه الان باهاش ​​صحبت کردم. شاید گفته باشم که آقای حمیداوی دستگیر نشده است، اما نگفتم که با ایشان صحبت کردم. راستی الان که فکر می کنم آقای حمیداوی به تمرین ما آمدند و بابت فحش دادن عذرخواهی می کنم.

سید عباسی درباره اینکه این تیم در آستانه سقوط قرار دارد، گفت: تمام این اتفاقات در نیم فصل برای تیم افتاد. البته مرد با امید زنده است و تا هفته آخر تلاش می کنیم اما باید منطقی نگاه کرد. بچه های ما الان تلاش می کنند، اما اتفاقی که می افتد باعث نمی شود همه چیز را فراموش کنیم. حالا هواداران می گفتند از وقتی من آمدم این بازیکنان باید سر تا پا طلا بگیرند. با این همه بگیرید و ببندید و بکشید و در رویارویی کدام تیم می توانست بایستد؟ من خودم در این فوتبال بودم. هیچ ماست سازی نمی تواند بگوید ماست من ترش است و همه می گویند مشکل از طرف دیگر است. آمدم و گفتم باید تعامل صورت بگیرد اما این اتفاقات فصل اول به این تیم ضربه زد و من قضاوت نمی کنم که مقصر کیست. سالی که تیم به آسیا رفت چه کسی تیم را به آسیا رساند؟ آیا باشگاه می تواند بگوید من بردم یا استان باید بگوید من بردم؟ هواداران و کسانی که این تیم را دوست داشتند او را به آسیا بردند. اینجا بازی استقلال و پرسپولیس را فراموش نکرده ایم. در همه مسابقات تماشاگر بود.

سرمربی هودرو افزود: اختلاف آنقدر عمیق است که دیگر اختلاف نیست، دشمنی و دشمنی است. تبر را گرفتیم و به ریشه مان زدیم. من قضاوت نمی کنم، فقط می توانم بگویم که اتفاقی افتاده، تیم در حال سقوط است. به محض اینکه تیم صعود کرد خدا را شکر. این تیمی بود که در 14 بازی تنها دو امتیاز کسب کرد. این تیمی است که با تیم هایی رقابت می کند که پشت سر آنها استان، رهبری، باشگاه، تماشاگران هستند. کیست که نداند فرق استان و باشگاه چه بود؟ همه می دانند و در این شرایط بازیکنان ما همچنان ایستاده اند و کار می کنند. بازیکنان ما حقوق نگرفته اند و قرارداد همه بازیکنان ما قرارداد یک بازیکن خوب در لیگ برتر است. ما می دانیم که همه قراردادها چیست و شاید کل تیم ما به خوبی یک بازیکن نباشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مصمم به حل مشکلات بین باشگاه و استان هستید، گفت: مصمم نبودم و هم باشگاه و هم استان در جایگاه خود بودند. روز اولی که آمدم با علم به این موضوع رسیدم و خواستیم صحبت کنیم اما یک بار صحبت کردیم دیدم نه استان چیزی را که باشگاه می خواهد ارائه می دهد و نه باشگاه آن چیزی را که استان می خواهد انجام می دهد. باز هم این مسائل در حیطه اختیارات من نیست و فقط تا جایی که می دانم این را می گویم چون باید در مورد مسائل فنی صحبت کنم. من از جزئیات روز اول اطلاعی نداشتم و روزی که سرمربی شدم، چهار ماه بود که با آقای حمیداوی صحبت نکرده بودم و ایشان را ندیده بودم. این فصل اولین فصلی بود که من حتی شهر ماشین ها را دنبال نکردم و اصلا متوجه آن نشدم.

سید عباسی با بیان اینکه از کار در مشهد و تیم شهرهدرو راضی هستم، گفت: افتخار می کنم اینجا هم در مشهد کار کردم. دو سال در ابومسلم بودم و اینجا هم کمک مربی بودم. من به هر تیمی که بودم افتخار می کردم و داوری بر عهده هواداران است. مصاحبه های برخی از دوستان را می خوانم و می گویند از این وضعیت ناراحت هستند، اما من می گویم اگر با ما بودند چه می گفتند. ما میلیون ها سال نوری از حالت عادی فاصله داشتیم، اما تیم اینجا را داریم. در این شرایط اقتصادی اگر از سوپرمارکت کیف بخرید وضعیت را می بینید اما در این شرایط هزینه پرواز، هتل و سایر مشکلات را پرداخت کردیم در حالی که می توانست تعاملی باشد. باید بدانید اینجا چه اتفاقی افتاده و چه اتفاقی افتاده است.

* حسینی: ما سخت بازی می کنیم و سعی می کنیم به فوتبال کمک کنیم
معیتبی حسینی سرمربی پیکان پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل شهرهدی گفت: به نظرم بازی بدی نبود. ما کنترل کامل بازی را داشتیم. بعد از اینکه گل زدیم کمی تحت فشار روحی بودیم. سعی کردیم تمرکز دفاع را بیشتر کنیم، موقعیت های زیادی ندادیم، اما متاسفانه در اوت طولانی گل تساوی را به ثمر رساندیم. فکر می کنم بقیه بازی بسیار خطرناک بود. حریف با توجه به شرایط جدول برای زدن گل دوم حمله کرد و ما هم فرصت داشتیم کار را تمام کنیم. در مجموع بازی خوبی بود و من به بچه های تیمم تبریک می گویم.

وی گفت: تصمیم گرفتیم در مورد داوری زیاد صحبت نکنیم. داور هم جوان بود اما صحنه ای با توپ در محوطه جریمه به دست مدافع ماشین شهر افتاد اما داور پنالتی اعلام نکرد. من فقط می خواهم روشن کنم که قانون هند چیست. گاهی تنبیه های آسانی می گیرند و گاهی نه. نمی خواهم انتقاد کنم اما دوست دارم بدانم چون توپ کاملا به بازیکن ماشین شهر برخورد کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره خارجی جدیدش نیز گفت: این بازیکن به تازگی به این تیم پیوسته و باید به این تیم ملحق شود. او نسبت به قیمتش بازیکن بدی نیست اما باید با شرایط فوتبال ما و تیم پیکان آشنا باشد.

حسینی در پاسخ به این سوال که آیا انتظاراتش در این فصل برآورده شده است، گفت: بله! ما یک تیم ارزان و جوان هستیم. ما هم فوتبال سالم بازی می کنیم. به نظر من وضعیت ما خوب است. ما سعی می کنیم به فوتبال کمک کنیم. بسیاری از این بازیکنان در رده امید بودند. خدای ناکرده بتوانیم جوانان خود را رشد دهیم و در نهایت پیکان را ارتقا دهیم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید