ما فقط 2 ماه برای تایید وقت داریم

ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۸
کد خبر: 1785510

توضیح سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مشکل اساسنامه

سخنگوی فدراسیون فوتبال از مجلس شورای اسلامی خواست تا بررسی سریعتر اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال را پیگیری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین شریفی سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مهلت دو ماهه اصلاح بند یک اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: مهلت فیفا 13 اسفندماه به پایان می رسد. فکر می کنم دولت مصوبه خود را در 21 اردیبهشت به عنوان نماینده به مجلس شورای اسلامی ارسال کرد، اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است. فقط 2 ماه فرصت داریم

این تک نفره باید به تصویب مجلس شورای اسلامی برسد، با توجه به اینکه اساسنامه کمیته ملی المپیک به تصویب اعضای مجلس رسیده است، امیدوارم حساسیت ها نسبت به اساسنامه فدراسیون فوتبال بیشتر شود.

وی افزود: در صورت عدم تغییر اساسنامه ممکن است فوتبال کشورمان به خطر بیفتد و تیم ملی کشورمان سریع ترین صعود تاریخ خود را به جام جهانی تجربه کند و خوب نیست که فوتبال ایران را در چنین شرایطی در آغوش بگیریم. بحران.» نمی تواند مسئولیتی را بر عهده بگیرد، دولت قبل به درستی تعهدات خود را پذیرفت و اکنون مجلس شورای اسلامی باید همکاری و همکاری ویژه ای داشته باشد تا در آستانه جام جهانی مشکلی برای فوتبال ایران پیش نیاید.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره مشکل سایت فروش بلیت استقلال و نساجی پس از اعلام مجوز حضور 5000 تماشاگر در این مسابقه گفت: آشنایی ندارم اما طبق یک اعلامیه حتما این موضوع را پیگیری خواهم کرد. صحبتی که با سهیل مهدی داشتم مشکل حل شد اما همچنان به مشکل بلیت فروشی می پردازم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید