ما قدرت انقلابی کمی برای مسئولیت های مهم داریم

ساعت: 18:24
تاریخ انتشار: 1300/09/16
کد خبر: 1790323

خطیب مقام معظم رهبری و نماز جمعه کرمانشاه در جمع دانشجویان بسیجی دانشگاه کرمانشاه گفت: برای مسئولیت های مهم و ایجاد کشور اسلامی نیروی انقلابی پایینی داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، دانشجویان بسیجی دانشگاه های کرمانشاه به مناسبت 16 حادثه خطر با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

آیت الله مصطفی علما در این دیدار در پاسخ به انتظارات و مطالبات طلاب گفت: یکی از کارهایی که شاید در انقلاب به خوبی حل نشده است، تربیت نیروی انسانی کارآمد و انقلابی است.

خطیب مقام معظم رهبری و نماز جمعه کرمانشاه افزود: متأسفانه برای مسئولیت های مهم و ایجاد کشور اسلامی نیرویی در حد انقلاب نداریم.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات جامعه به راه حل های خودمان برمی گردد چرا که در جاهایی که باید با صدای ما کار کند، آنها را بررسی نکرده ایم.

آیت الله علما گفت: بحمدالله طلاب در طول انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم پیروی از ولایت و انتقال پیام های امام خمینی (ره) به مردم بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: روز دانشجو منعکس کننده شعارهایی است که از دانشگاه ها طنین انداز شد و رنگ و بوی ضد استکباری داشت.

امام جمعه کرمانشاه گفت: باید راه درست را برویم، همان راه مستقیمی که مقام معظم رهبری برای ما ترسیم کرده اند.

وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه مقام اول و در جهان مطرح است، گفت: بر این اساس حفظ این ارزش های مقدس و دانش آموزانی که نماد عینیت بخشیدن به این ارزش ها هستند ضروری است. در این مسیر ثابت قدم هستند.

دانشجویان با راه اندازی دو مرکز واکسیناسیون برای مبارزه با بیماری عروق کرونر به مردم خدمات ارائه می کنند

کاسم امجدیان مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه نیز در این دیدار که به مناسبت روز دانش آموز برگزار شد، گفت: امروز دانشجویان بسیجی در اینجا گرد هم آمدند تا با آرمان های امام و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند و ثابت کنند که همچنان پشت سر هستند. انقلاب.”

وی با اشاره به خدمات ارائه شده توسط دانشجویان در ایام تاج گذاری، گفت: از همان ابتدای شیوع این بیماری، دانشجویان دانشگاه های استان آمادگی خود را برای مشارکت در مبارزه با بیماری کرونا اعلام کردند. “

امجدیان خاطرنشان کرد: این دانش آموزان در گندزدایی معابر و ارائه خدماتی از جمله جمع آوری و توزیع کمک های خیرین در مناطق فقیرنشین شهرها و روستاهای استان نقش آفرینی کردند.

وی گفت: در حال حاضر دانش آموزان با راه اندازی دو مرکز واکسیناسیون مبارزه با بیماری عروق کرونر به مردم خدمات ارائه می کنند.

در این جلسه که در مصلای جمعه کرمانشاه برگزار شد، دانشجویان دغدغه ها و دغدغه های خود را در حوزه های مختلف از جمله عدم حضور شهردار کرمانشاه، چرایی ماندگاری استاندار، خام فروشی، ناکارآمدی شورای شهر مطرح کردند. و غیره و به صراحت مطالب آنها را بیان کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید