ما مثل پلیس +10 هستیم و فقط مدارک را چک می کنیم/صدری به مدیرعاملش می گوید اشتباهات را نگو!

زمان: 09:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799604

بعد وزیر ورزش قول داد ۱۲۰ هزار دلار جریمه می‌شویم.

سخنگوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: صدری می گوید برای مدیرعامل شدن در پرسپولیس باید از حرف هایمان غافل شویم و کوتاهی ها را مطرح نکنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاظم اولایایی، سخنگوی کمیسیون استیناف مجوزهای حرفه ای فدراسیون فوتبال گفت: در مورد مشکل صحبت کنیم. صدری برای مدیرعامل شدن در باشگاه پرسپولیس استدلال می کند که باید از حرف هایمان غافل شویم و کاستی ها را نگوییم. در این مورد دوگانگی عجیبی وجود دارد.

وی ادامه داد: ما در سال های گذشته جریمه شدیم و امسال هم همین اتفاق خواهد افتاد. ما مثل پلیس به اضافه 10 هستیم و فقط مدارک را می بینیم. سهیل مهدی همه تذکرات را داده است. این گزارش ها به مهدی داده شد و همه این اسناد ارائه شد. یا آقایان از مشکلات خبر ندارند یا نمایندگانشان همه چیز را به آنها نمی گویند. این چه ربطی به ما دارد؟ کسی که نه کمیسیون و نه اداره را می شناسد نباید دروغ بگوید. ما باید بر اساس اطلاعات صحبت کنیم.

اولیایی در خصوص ادعای سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: فولاد، سپاهان، استقلال و پرسپولیس در این خصوص با سهیل مهدی صحبت کردند. AFC در دوره قبل فدراسیون فوتبال را به دلیل پنهان کاری باشگاه ها 120 هزار دلار جریمه کرد. سهیل مهدی به این دو باشگاه اشاره کرد که مجوز حرفه ای شما سخت است و باید نواقص آن را برطرف کنید. چه اشکالی دارم که فقط تهمت می زنند؟

سخنگوی کمیسیون استیناف مجوزهای حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: AFC شرایط را می‌داند، هواداران خودشان هم از شرایط مطلع هستند. پس دوره بعضی چیزها تمام شده است. مردم این مشکلات را درک می کنند. حالا تیم های ما آبروریزی می کردند یا خیر؟ با افتخار گفتم رای من منفی است. آیا جایگاه جمهوری اسلامی ایران ارزشمند نیست؟ معلوم می شود خائن کیست. آیا می توانم برای آقایان دروغ بگویم؟

وی گفت: من سخنگوی هیات تجدیدنظر هستم و وظیفه دارم صحبت کنم. پدیده 2.5 سال در مقابل پرسپولیس کمیسیون انضباطی دارد، با این شرایط چگونه می توان مجوز حرفه ای صادر کرد؟ من افتخار می کنم که حقیقت را به مردم ایران گفته ام. من نمی توانم دروغ بگویم. در چنین شرایطی اگر 10 بار دیگر نظر من را برای مجوز حرفه ای بپرسند، نظر من منفی است. هر سه باشگاه استقلال، پرسپولیس و گل گهر به اداره آمدند و با سهیل مهدی صحبت کردند اما به دلیل ناقص بودن مدارک به آنها مجوز ندادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مشاغل پوپولیستی دیگر ارزشی ندارند. صدری قادر به ترسیم یک خط سیاسی نیست و نیاز به تجدید نظر دارد. سال گذشته کنفرانس مطبوعاتی داشتیم و همه چیز انجام شد. یکی از اصولی که باید رعایت می کردیم پرداخت بدهی ها بود. روش باشگاه های حرفه ای آن چیزی نیست که صدری بلد است. وزیر وقت سال گذشته به کنفدراسیون فوتبال آسیا رفت و قول کتبی داد که 120 هزار دلار جریمه می شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید