ما مدافع حقوق کارگران پارچه سبلان هستیم / اجازه اجاره نمی دهیم. مدیریت مجموعه باید در مورد تولید فکر کند

زمان: 22:45
تاریخ انتشار: 1400/07/22
کد خبر: 1776170

استاندار اردبیل گفت: ما از حقوق پارچه گیر سبلان محافظت می کنیم و هشدارهای لازم را در این زمینه در حضور کارکنان می دهیم و اجازه انحراف از مسیر تولید ، سوء استفاده و اجاره را نمی دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید حامد عاملی در گفت وگو با خبرنگار سبلان ما ، پارچه سبلان را یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی استان دانست و گفت: در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی در قوه قضائیه ، برخی افراد علت عدم موفقیت این مجموعه بخش ورشکستگی قوه قضائیه بود. “به عنوان یک دستگاه قضایی ، آنها اعلام کردند و به آنها گفته شد که اگر این روند را ترک کنند ، تولید و اشتغال رونق می گیرد ؛ بر اساس این تحلیل ، آیت الله رئیسی گفت اگر سرویس ورشکستگی مانع تولید و اشتغال شود ، به صاحب قبلی خود واگذار می شود. ..

وی افزود: اخیراً شاهد اقداماتی بوده ایم که با تولید مجتمع همخوانی ندارد و بدون افزایش تولید جذب شده است و حتی این افزایش ظرفیت در جهت غیرتولیدی است که تصمیمی اشتباه است. “

استاندار اردبیل گفت: دومین موضوع این مجموعه تغییرات گردشگری در این مجموعه تولیدی است و انتظارات از این واحد این است که فقط به تولید فکر کند و بر صنایع دیگر تمرکز نکند ؛ در گفتگوهایی که با کارگران سبلان پارچه داشتیم ، متوجه شدیم که صاحب محترم گفته است که برخی از سالن های تولید را به استخر تبدیل می کند و اگر این مسیر طی شود ، به این معنی است که آنها اصلاً به تولید فکر نمی کنند. به

وی افزود: برخی اقدامات برای رساندن کارگران به استانداری در حال انجام است؛ البته مقامات امنیتی از این موارد کاملاً مطلع هستند ، اما کسانی که می خواهند راه دیگری را برای این منظور دنبال کنند و اجاره دریافت کنند می دانند که دولت سیزدهم درهای سوء استفاده را بسته است و اجازه مطالبه اجاره را نخواهد داد.

آملی با اشاره به اینکه ما مدافع حقوق کارگران سبلان پارچ هستیم ، گفت: شنبه هفته آینده با حضور نمایندگان کارگران به مجموعه مدیریت سبلان هشدارهای جدی داده می شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید