ما می توانستیم ضد فوتبال بازی کنیم، اما این کار را نکردیم


ساعت: 08:28
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821107

سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و فولاد در نشست خبری پس از دیدار با رقبای خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرمربیان تیم های فوتبال سپاهان و فولاد پس از دیدار با حریفان خود در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022 در نشستی خبری بیان کردند.


خداحافظ: همه تیم های گروه ما شانس پیشرفت دارند

محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل الدحیل قطر گفت: دو سه موقعیت خوب داشتیم که باید از آنها استفاده می کردیم اما در 20 دقیقه آخر حریف بهتر کار کرد و دو موقعیت خوب داشت که یکی از آنها. خوب استفاده کرد برد، این برد را به الدحیل تبریک می گویم.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه تیمش موقعیت های گل زیادی را از دست داده است، گفت: در این دیدارهای حساس این موقعیت ها سرنوشت ساز است اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. با دروازه بان حریف تک به تک شدیم که باید گل می زدیم، اما نشد، اما برای من مهم است که بازیکنانم موقعیت ایجاد کنند، یعنی تیم کارش را خوب انجام می دهد، اما آخرین به دلیل خستگی یا تنش در مسابقات نمی توان شوت ها را به ثمر رساند، این برای من مشکلی ندارد، اما باید بدانیم که چنین موقعیت هایی مقابل تیم خوبی مثل الدحیل را نباید به راحتی از دست داد.

وی با اشاره به اینکه سپاهان در دیدار اول غیرمعمول ظاهر شد اما در آن دیدار متحمل شکست شد، خاطرنشان کرد: برنامه داشتیم در یک سوم میانی زمین توپ را بگیریم تا بتوانیم از این فضا استفاده کنیم و در ضدحملات شرکت کنیم. ما اصراری به کار در جلو نداشتیم و می خواستیم کمی تیم را کنترل کنیم. می دانستیم که الدحیل به دلیل باخت در بازی قبلی می خواهد تهاجمی بازی کند، بنابراین سعی کردیم از فضای پشت مدافعان آنها استفاده کنیم، به نظرم درست بود و فرصتی به دست آوردیم، اما نتوانستیم از این موقعیت ها استفاده کنیم.

ظاهری با یادآوری عملکرد خوب الدحیل در سمت چپ و اتفاقی که سپاهان نتوانست این جناح را کنترل کند، یادآور شد: با این نظر موافقم، به خصوص در 20 دقیقه آخر خیلی خوب از این سمت نفوذ کردند. تمرین خوبی برای جلوگیری از حملات حریف در سمت چپ داشتیم و حتی سریع بازیکن را زمین گیر کردیم اما متاسفانه از همان لحظه مصدوم شدیم و مسابقه را باختیم.

وی با یادآوری اینکه آیا برای بازی بعدی تیمش آماده است یا خیر و سرنوشت این گروه چه خواهد شد، یادآور شد: هر مسابقه شرایط خاص خود را دارد و از این پس باید برای بازی بعدی خود آماده شویم. همه تیم ها در این گروه شانس صعود دارند و این نشان دهنده سختی کار ماست. تیمی که در بازی اول پیروز شود، در بازی دوم پیروز نخواهد شد و برعکس این اتفاق نخواهد افتاد. باید بازی به بازی جلو برویم و شاید از بازی سوم به بعد بتوان سرنوشت گروه را راحت تر پیش بینی کرد.


نکونام: می توانستیم ضد فوتبال بازی کنیم اما نشد

جواد نکونام در نشست خبری پس از تساوی تیمش مقابل شبابه الاهلی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی خوب و جذابی بود. می دانستیم از بازی چه می خواهیم، ​​به موقعیت رسیدیم و حتی گل هم زدیم، اما در صحنه ای که گل خوردیم بی تجربه شدیم و این کار ما را سخت کرد. ما در یک مقطع اشتباه کردیم و بازی با تساوی به پایان رسید اما فکر می کنم توانستیم جلوی تیم خوب شبابه الاهلی را بگیریم. فرصتی به تیم حریف ندادیم و توانستیم موقعیت ایجاد کنیم.

وی افزود: همانطور که گفتم این گروه سخت ترین گروه مسابقات است و نتایج آخرین دیدارهای ما نشان از آن دارد. همه تیم های گروه ما به هم نزدیک هستند و شرایط به گونه ای است که تیم ها خیلی محکم مقابل هم بازی می کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: این نتیجه فقط به خاطر اشتباهی است که در صحنه گل دوم مرتکب شدیم. تیم ما با شش بازیکن رفت تا گل دوم را به ثمر برساند اما خطا رخ داد و توانستیم گل را به تساوی بکشیم. شما حق ندارید مقابل تیم حرفه ای و خوبی مثل شبابه الاهلی این اشتباه را انجام دهید و اگر اشتباه کنید با جریمه روبرو خواهید شد. ما می توانستیم ضد فوتبال بازی کنیم، اما این کار را نکردیم. سعی کردیم بازی را کنترل کنیم اما در صحنه ای که به گل رسیدیم بی تجربه بودیم.

نکونام در پایان خاطرنشان کرد: ما برای برد تلاش کردیم اما در این دیدارها به ازای هر اشتباهی مجازات می شوید. باید تجربه بیشتری داشته باشیم و بتوانیم از هدف خود دفاع کنیم. در بازی قبل سه امتیاز بدشانسی به دست نیامد و در این دیدار تا دقیقه 92 پیش بودیم و دوباره بازی را به تساوی کشاندیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید