ما نگاه رسمی به رویداد ملی طراحی برای کودکان نداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در تاریخ 15 خردادماه، نشست مدیرعامل بنیاد با جمعی از اساتید دانشگاه و طراحان صنعتی به منظور بررسی و بررسی افزایش تاثیر دستاوردهای جشنواره طراحی برای کودکان برگزار شد.

در این دیدار که به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در فضایی دوستانه و حرفه ای برگزار شد، در اتاق جلسات این بنیاد برگزار شد.

حمیدرضا علیان زادگان، مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با بیان اینکه یکی از اهداف این نشست تعامل و تعامل با کارشناسان و اساتید طراحی صنعتی ایران برای دستیابی به اهداف حداکثری اولین جشنواره طراحی کودک است، اظهار داشت: جهت گیری ما. و بررسی اجمالی این رویداد ملی این است که در صورت تداوم اقبال کارشناسان و ایده پردازان در زمینه طراحی صنعتی می توان امیدوار بود که تغییرات محسوس و محسوسی در زنجیره نیازها و ملزومات زندگی در خانه ها و خانواده های ایران ایجاد شود. به نفع افزایش امید به زندگی در محیطی آرام و امن. سقوط خواهد کرد

وی با تاکید بر اینکه نگاه تشریفاتی به این رویداد ملی نداریم و به نتایج آن بسیار امیدوار هستیم، گفت: باید در خصوص اهداف این رویداد بین عموم مردم، صاحب نظران و صاحب نظران در زمینه طراحی برای کودکان اتفاق نظر وجود داشته باشد. رویداد مهم ایجاد نظر

علیان زادگان در ادامه با بیان اینکه در سالی که مقام معظم رهبری به عنوان مولد، دانش بنیان و اشتغالزا نامگذاری کرده اند، از نتایج این رویداد ملی و ایده های دانش بنیان حمایت ویژه خواهیم کرد، ادامه داد:

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با بررسی اقدامات و فعالیت های بنیاد در دوره جدید خاطرنشان کرد: ماموریت های سلامت اجتماعی و مسائل مربوط به سلامت افراد محروم، حمایت از جوانان از جمعیت و همچنین توسعه اجتماعی است. از جمله ماموریت های جدید بنیاد در دوره جدید فعالیت بنیاد است.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با بیان اینکه در ماموریت جدید بنیاد در دوره گذشته 147 اثر و پروژه ویژه تعریف شده است که به صورت ویژه پیگیری می شود، گفت: این پروژه ها به صورت هفتگی رصد و ارزیابی می شوند. به صورت ماهانه، فصلی و سالانه، برای نظارت بهتر بر آنها، در حال طراحی سیستم مدیریت پروژه یکپارچه پایه و اساس هستیم.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف و پروژه های ویژه ای که در دوره تحول بنیاد تعیین شده، این جشنواره طراحی برای کودکان است که برای ما بسیار مهم است.

مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با بیان اینکه اقدامات لازم برای پایش و ارزیابی ایده ها و آغاز سریع فرآیندهای حمایتی از ایده های برتر انجام شده است، برای تعریف یا شناسایی و حمایت از طرح های نوآورانه در حوزه سلامت جمعیت، خانواده و اجتماعی است. و برای تکمیل چرخه رهبری وظایف ویژه مرتبط و همچنین در خدمت نتایج این رویداد و به همین دلیل زیرساخت ها را از نظر ساختاری و سازمانی طراحی کرده ایم و به هیچ وجه برای حمایت از هیئت داوران دچار وقفه و تعجب نخواهیم شد. ایده های انتخاب شده

علیان زادگان با اشاره به اینکه در نشست با بنیاد ملی نخبگان و تفاهمات اولیه بر حمایت از طرح های نخبگانی در حوزه های مرتبط با ماموریت های جدید بنیاد تاکید شد، گفت: در این تفاهم ها به دنبال افزایش عمق و گستردگی این نهاد هستیم. خدمات بنیاد از طریق استفاده ما مبتنی بر کالاها و خدماتی خواهد بود که حاصل تحقیقات و تحقیقات نخبگان و شرکت های دانش بنیان است.

علیان زادگان در خاتمه با اشاره به نشست بعدی این رویداد که با حضور اصناف و صاحبان صنایع کودک برگزار می شود، ابراز امیدواری کرد در دو هفته باقی مانده تا پایان مهلت ارسال ایده، سایر موارد فعالان این حوزه که همچنان ایده های خود را در دبیرخانه جشنواره دارند، با ارسال طرح های خود برای شرکت در این رویداد مهم ملی اعزامی نداشته اند.

منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید